Gość popencjusz Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Piszesz blaszka masz na myśli tą blaszkę którą widać po zdjęciu pokrywy i łaczy ona wszystkie cztery gary? Porusza nią jakiś sterownik, nie wiem do czego to jest ale podobno ma znaczenie przy odpalaniu (dozowanie mieszanki - nie mam pewnych danych co to) Jeśli o tym mówisz to u mnie jest ona na swoim miejscu. U mojej ony w signum wciąz spada i objawia się to niewielkim falowaniem obrotów przy odpaleniu no i moze niewielkim wzrostem spalania. Jak bym o tym nie wiedział to pewnie bym nawet nie dostrzegł róznicy. Narazie tego nie robię. Kolega handlarz powiedział ze mi taką końcówkę przywiezie. [ Dodano: Czw Mar 11, 2010 09:51 ] Witam. Założyłem w sumie trzy posty bezpośrednio związane z jedną usterką. Dziś zapaliłem autko po wymianie EGR i o dziwo autko zapliło na dotyk bez żadnych bąków i nierównej pracy. Podejrzewam że niedomagający EGR powodował: problem z odpalaniem, co za tym idzie po zapaleniu bąk z rury i nierówna praca( przy niskich temp.), stopniowy spadek mocy na niskich obrotach. Nie ma już gryzącego zapachu z rury wydechowej, cicha i kulturalna praca silnika, odczuwalny przyrost mocy i znikoma turbodziura. Zbyt późna reakcja EGR powodowała dławienie się silnika spalinami, co miało bezpośredni wpływ na osiągi i poranne odpalenie zimnego silnika. Taka jest moja hipoteza. Inforumję Was że tą usterkę usunąłem dzięki info zamieszczonym przez Was na tym Forum .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26589-problem-z-odpaleniem-diesla-astra-iii/page/4/#findComment-104269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.