Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 witam prosilbym o potwierdzenie czy ten czujnik z niebieska kopulkana na zdjeciu to czujnik temperatury cieczy chlodzacej?? bo juz tyle szukalem ze cos na silniku znalazlem wiec czekam na opinie kogos kto potwierdzi badz nakieruje mnie pozdrawiam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9210e840607b060c.html zdjecie mojego czujnika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07e6acbcbe533d64.html zadjecie calego silnika jesli sie myle to prosze o nakierowanie duzo czytalem i stwierdzam ze samochod po nagrzaniu zle pali tzreba krecic strasznie mulasto chodzi bledow juz nie ma czytalem tez ze takiego bledu na kompie nie wykarze ale zaraz ktos napisal ze wykarze wiec prosze o ta pomoc wymienie i zobacze czy cos pomoze dodam jeszcze ze temperatura na zegarach roznie pokazuje ale termostat jest dobry sprawdzany 2 razy u dwoch roznych mechanikow Poprawiłem tytuł/rafaln1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26597-lokalizacja-czujnika-temp-cieczy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Wiesz... po samej wtyczce na takim zdjęciu nie powiem ci czy to akurat czujnik temperatury ale wszystko na to wskazuje zakładając że ta wtyczka jest umiejscowiona gdzieś w okolicach przudu albo środka silnika oczywiście po prawej stronie patrząc od frontu. Natomiast jeśli chodzi o mulenie auta to nie obarczałbym winął czujnika temp. Próbowałeś sczytywać błędy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26597-lokalizacja-czujnika-temp-cieczy/#findComment-112575 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 czy ten czujnik z niebieska kopułką na... 99% na tak ... daje sygnał na kompa - zacznij od oczyszczenia styków ... painter dobrze sugeruje - mulenie nie zależy raczej od niego - albo filtr paliwa, albo coś co wykaże błędy ... jeśli zapala się CE - sczytaj błędy, jeśli nie odepnij aku na kilka minut, potem zapnij, odpal auto i zostaw na wolnych obrotach kilka minut ... zobaczymy ... pozdro ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26597-lokalizacja-czujnika-temp-cieczy/#findComment-112526 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 bledy byly zczytane mialem przeplywke bo zdarlo mi cala rure z niej jak mi kichnal a tak poza tym to byla sonda ale mowiono mi ze to przez instalacje gazowa i jakies tam napiecia w zarowkach ze cos nie gra a musze dodac ze przed kichnieciem samochodu kontralka od silnika mi sie nie pokazywala jezdzac na gazie i przelaczajac na pb nie zaswiecala sie a teraz odpale samochod swieci cie chwile pozniej gasnie przelacza mi sie na gaz nie swieci a gdy wroce na pb swieci ale juz nie zgasnie o co to chodzi [ Dodano: Sro Sty 06, 2010 11:09 ] ale czy filtr paliwa ma cos wspolnego z jazda na lpg wiem ze cos jest nie tak bo jest zbyt mulacy jak na ten silnik podlaczanie pod kompa dosc sporo kosztuje wiec nie che tez co chwile jezdzic i podlaczac [ Dodano: Sro Sty 06, 2010 11:14 ] np. silvo44 patrzac na twoja astra mam taka sama 1.4 16v to bez porownania zbiera sie jak cholera i wchodzi na obroty duzo szybciej niz ta filter powietrza i od gazu wymienilem wiec nie wiem co to moze byc przeplywka nowa czujnik polozenia walka rozrzadu tez nowy czy moze ta sonda cos szwankuje [ Dodano: Sro Sty 06, 2010 11:34 ] jeszcze jedno teraz czytam i widze ze za takie cos moze odpowiadac pompa paliwa Typowe usterki pompy paliwa -Silnik nie daje się uruchomić lub uruchamia się z trudem -Niestabilna prędkość obrotowa biegu jałowego -Silnik gaśnie niezależnie od przełożenia skrzyni biegów -Spadek mocy silnika ale nic siedzeniem nic nie zrobie jade po czujnik bo zamowilem i bede wymienial i napisze co i jak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26597-lokalizacja-czujnika-temp-cieczy/#findComment-112502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 silvo44, patrząc na twoją astrę - mam taką samą 1.4 16v... poprawiłem nieco cytat aby szło przeczytać - przyłóż się trochę do pisania ...... moja jest ,,tylko'' 8V ... i nie zbiera się, bo 60 KM to mało ... moze odpowiadac pompa paliwa ... może - trzeba by sprawdzić jej wydajność ... a muli na lpg czy w ogóle ... ... sondę tez warto sprawdzić - gdzieś są podane jej oporności ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26597-lokalizacja-czujnika-temp-cieczy/#findComment-112264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 dziekuje za zmiane na lpg tez tak muli jak i na pb wiec nie wiem co pewnie pompa paliwa nie choc zauwazam cos dziwnego gdy sobie zmieniam z beznzyny na lpg ok (na biegu jalowym) nic nie skacza obroty ale gdy z powrotem to tak gora do 500-1200 tak sie poskacza ze 2 razy i stabilne? co sie dzieje z tym samochodem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26597-lokalizacja-czujnika-temp-cieczy/#findComment-112088 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 kolego a kiedy miałeś wymieniane kable i świece zapłonowe takie objawy jak nie równa praca silnika na biegu jałowym, gaśnięcie i spadek mocy.Jak się jeździ na gazie to trzeba o tym pamiętać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26597-lokalizacja-czujnika-temp-cieczy/#findComment-112068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Jak dla mnie są dwie opcje w tym momencie. Czujnik położenia wału (jeśli odcina ci obroty na ok. 4500/min to na bank to to) lub może być jeszcze regulator ciśnienia paliwa. A z racji tego iż jest on sterowany podciśnieniowo to sugerowałbym również przeczyszczenie przepustnicy i sprawdzenie czy wszystkie połączenia są szczelne. I zobacz na ten link http://www.opel24.com/porady/kadett/398-kody-bdlw-rev2.html i zastosuj go w praktyce;-) Pozdrofka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26597-lokalizacja-czujnika-temp-cieczy/#findComment-112060 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 kolosmos, odczytaj błedy we własnym zakresie,tak jak radzi painter, podrzucam linka z kodami 4-cyfrowymi,bo sadzę że takie masz http://www.opel24.com/porady/tigra/317-odczyt-bledow.html Pisałeś że Ci kichnął i pokazał się błąd przepływki,może tu tkwi problem.Sprawdź jeszcze wydech,może się kat posypał i niedrożny komin zamula furę. Dodam że jeżeli problem jest ten sam na beni i na LPG,to pompa paliwa nie ma tu nic wspólnego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26597-lokalizacja-czujnika-temp-cieczy/#findComment-112033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 kolego a jak sprawdzic ten wydech te katy nie mam zielonego pojecia ?? swiece i kable sa nowe wlasnie rozbieram zawor egr bo nie moge sie dostac do tego czujnika to przy okazji go wyczyszcze sprawdze te bledy pozniej i napisze co i jak [ Dodano: Pią Sty 08, 2010 14:56 ] czujnik temperatury wymieniony ale nadal sa te problemy z falowaniem i odpalaniem samochodu tak jakby go cos dlawilo jest tam jeszcze jeden czujnik co pewno podaje na zegary?? czujnik polozenial walka rozrzadu wymienilem jest jeszcze cos takiego jak czujnik polozenia walu korbowego mialem ten blad ale powiedzieli ze to jednal czujnik polozenia walka wiec go wymienili i blad zniknal autko kreci ponad 4500 tys., obrotow ale strasznie wolno jak go przyblokuje pod lekka goreczke na 3 przy 2500 to musze przy tych obrotach ja pokonac dodawanie gazu nic nie daje nawet stopniowo powoli ide sprawdzic te bledy zobacze co wyjdzie i napisze [ Dodano: Pią Sty 08, 2010 16:15 ] probowalem sprawdzic te bledy (to ta kostka co podlacza sie pod kompa??) ale nic mi lampka nie mruga tylko sie swieci probowalem tak ze 4 razy wylaczalem zaplaon i wlaczalem ale nic dalej to samo tylko sie swieci i pozniej nie moglem odpalic krecilem chyba z 5 s i nic przerwalem i po chili krecenia udalo sie tak jakby go zalalo przez to wlaczanie zaplonu i zawuwazylem ze na pb bardziej faluja niz na lpg [ Dodano: Pią Sty 08, 2010 19:17 ] wciaz problemy z odpalaniem strasznie dlugo musze krecic wymiana czujnika nic nie dala jesli ktos ma jakies pomysly co i jak to bardzo prosze o rady [ Dodano: Pią Sty 08, 2010 19:41 ] jeszcze znalazlem cos takiego co w sumie moze dopowiadac za zachowanie pojazdu ale o opoinie prosze kogos kto sie na tym zna http://team.fiatuno.pl/index.php?id=wiev&news=79 [ Dodano: Sob Sty 09, 2010 12:15 ] sprawdzalem swiece i zauwazylem cos dziwnego jakas masc w fajce kabla i na swiecy to chyba nie jest normalne do tego slaba iskra na 3 cylindrze na 4 juz nie sprawdzilem bo tak mnie koplo ze szok mam wymienic znow kable i swiece z 2 miesiace temu wymienialem ?? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1210b7f30ec85283.html zdjecie przwodu Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26597-lokalizacja-czujnika-temp-cieczy/#findComment-111895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.