Gość t00mmy22 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 witam mam kadeta 1.6 w gazie jezdil dlugo dlugo normalnie lecz teraz miedzy 1 a 3 biegiem przy obrotach 1000-2000 przy dodawaniu gazu sie dlawi a jak juz dostanie te 2000obr juz jest ok.....co to moze byc? bo czytam tutaj to co inni pisza lecz kazdy dodaje miliony rzeczy a ja krotko na temat.pomozcie. Przeniosłem, Kadett ma własny dział, corsa własny/rafaln1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Witam jakoś nie widać byś coś czytał a krótko Odczytać błędy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/#findComment-112634 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Przestawiony zapłon lub rozrząd może być.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/#findComment-112581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BombaNs Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 jeżeli samochód strzela w kolektor ssący to zmień sobie cewkę zapłonową i będzie po problemie;]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/#findComment-102444 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lentin Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Ja mam tak samo tyle że ja mam tak dopiero po ogrzaniu sie troche silnika (jak dojdzie do drugiej niebieskiej kreski) przy ruszaniu mam moc lecz gdy go przeciągnę troche na biegu to sie dławi (zaczyna prykać i nie ma mocy jakby chodzil na 3 gary) Nie mam obrotomierza ale mysle ze robi tak w granicach od 2000 do 3500 obr a potem ciągnie juz normalnie więc nie moge dynamicznie przyspieszyć bo jest to niemożliwe na 1 biegu mogę go pociagnać do konca i sie nie dławi robi tak dopiero po zmianie biegu. wymieniłem już świece i kable w.napiecia wymienilem jeszcze obudowę filtra powietrza z całym dolotem chyba od astry (gruszka na wtrysk) wczesniej miałem UFO i było tak samo to nic nie pomogło Czyściłem także całą przepustnicę (wygląda jak nowa) Aha info o silniku C16NZ+LPG 2 generacji robi tak samo na benzynie jak i na gazie Błędów nie ma. Proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/#findComment-9327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Lentin, Witam. Zobacz po resecie czy tak samo będzie. Może czasem jakiś wężyk podciśnienia jest walnięty. Sprawdził bym zapłon. To tak na początek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/#findComment-9299 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lentin Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zapłon juz przestawiałem we wszystkie strony i nie ma poprawy (oczywiście zaznaczyłem kreską oryginalne ustawienie) i efekt tylko był taki ze jak mialem za wysoki bieg to mi szarpało jak jechałem wolno. No chyba wężyki kupie i powymieniam odrazu sobie bo niektóre są juz zmurszałe troche Jutro jeszcze zobacze ile kosztuje kopułka i moze zaraz kupię... Jeszcze takie pytanko: przy lewym prawym kole jest cos takiego jak filtr węglowy (czy jak to sie tam nazywa) tak?? Czy to jest bardzo ważne i czy sie tam cos zużywa/wymienia czy sie tego nie rusza??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/#findComment-9235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n73_astra Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Lentin, moim zdaniem to moduł zapłonu, przez zmiany temp potrafi świrować... a odnośnie filtra to nie wiem za bardzo o co Ci chodzi "przy lewym prawym kole" Jeśli chodzi o filtr powietrza (od niego idzie gruba rura do tej "gruszki") to on raczej wpływu na to nie ma, ale możesz go wymienić jak jest ubrudzony to dużo nie kosztuje...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/#findComment-9192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lentin Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 przepraszam mój błąd miałem napisać przy lewym przednim kole (w nadkolu) Idą tam weżyki podciśnieniowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/#findComment-9134 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Lentin, Od filtra węglowego możesz zaślepić wężyki te co idą do mono wtrysku. moim zdaniem to moduł zapłonu, przez zmiany temp potrafi świrować... Tu masz rację ale należy wyeliminować rzeczy które nic nie kosztują Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/#findComment-9063 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.