Skocz do zawartości

dławienie silnika


Gość t00mmy22

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam kadeta 1.6 w gazie jezdil dlugo dlugo normalnie lecz teraz miedzy 1 a 3 biegiem przy obrotach 1000-2000 przy dodawaniu gazu sie dlawi a jak juz dostanie te 2000obr juz jest ok.....co to moze byc?:roll:???:( bo czytam tutaj to co inni pisza lecz kazdy dodaje miliony rzeczy a ja krotko na temat.pomozcie. :wesoly::wesoly::urodziny::urodziny::urodziny:

 

 

Przeniosłem, Kadett ma własny dział, corsa własny/rafaln1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 11 miesięcy temu...

Ja mam tak samo tyle że ja mam tak dopiero po ogrzaniu sie troche silnika (jak dojdzie do drugiej niebieskiej kreski)

przy ruszaniu mam moc lecz gdy go przeciągnę troche na biegu to sie dławi (zaczyna prykać i nie ma mocy jakby chodzil na 3 gary)

Nie mam obrotomierza ale mysle ze robi tak w granicach od 2000 do 3500 obr a potem ciągnie juz normalnie więc nie moge dynamicznie przyspieszyć bo jest to niemożliwe

na 1 biegu mogę go pociagnać do konca i sie nie dławi robi tak dopiero po zmianie biegu.

wymieniłem już świece i kable w.napiecia wymienilem jeszcze obudowę filtra powietrza z całym dolotem chyba od astry (gruszka na wtrysk) wczesniej miałem UFO i było tak samo to nic nie pomogło :x

Czyściłem także całą przepustnicę (wygląda jak nowa)

Aha info o silniku C16NZ+LPG 2 generacji robi tak samo na benzynie jak i na gazie

Błędów nie ma.

Proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Lentin, Witam.

Zobacz po resecie czy tak samo będzie.

Może czasem jakiś wężyk podciśnienia jest walnięty. Sprawdził bym zapłon.

To tak na początek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon juz przestawiałem we wszystkie strony i nie ma poprawy (oczywiście zaznaczyłem kreską oryginalne ustawienie) i efekt tylko był taki ze jak mialem za wysoki bieg to mi szarpało jak jechałem wolno.

No chyba wężyki kupie i powymieniam odrazu sobie bo niektóre są juz zmurszałe troche

Jutro jeszcze zobacze ile kosztuje kopułka i moze zaraz kupię...

Jeszcze takie pytanko: przy lewym prawym kole jest cos takiego jak filtr węglowy (czy jak to sie tam nazywa) tak??

Czy to jest bardzo ważne i czy sie tam cos zużywa/wymienia czy sie tego nie rusza??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lentin, moim zdaniem to moduł zapłonu, przez zmiany temp potrafi świrować...

 

a odnośnie filtra to nie wiem za bardzo o co Ci chodzi "przy lewym prawym kole" :x:x

 

Jeśli chodzi o filtr powietrza (od niego idzie gruba rura do tej "gruszki") to on raczej wpływu na to nie ma, ale możesz go wymienić jak jest ubrudzony to dużo nie kosztuje...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Lentin, Od filtra węglowego możesz zaślepić wężyki te co idą do mono wtrysku.

moim zdaniem to moduł zapłonu, przez zmiany temp potrafi świrować...

Tu masz rację ale należy wyeliminować rzeczy które nic nie kosztują :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności