Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam kadeta 1.6 w gazie jezdil dlugo dlugo normalnie lecz teraz miedzy 1 a 3 biegiem przy obrotach 1000-2000 przy dodawaniu gazu sie dlawi a jak juz dostanie te 2000obr juz jest ok.....co to moze byc?:roll:???:( bo czytam tutaj to co inni pisza lecz kazdy dodaje miliony rzeczy a ja krotko na temat.pomozcie. :wesoly::wesoly::urodziny::urodziny::urodziny:

 

 

Przeniosłem, Kadett ma własny dział, corsa własny/rafaln1


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

Witam

jakoś nie widać byś coś czytał

a krótko :roll: Odczytać błędy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Przestawiony zapłon lub rozrząd może być.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli samochód strzela w kolektor ssący to zmień sobie cewkę zapłonową i będzie po problemie;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak samo tyle że ja mam tak dopiero po ogrzaniu sie troche silnika (jak dojdzie do drugiej niebieskiej kreski)

przy ruszaniu mam moc lecz gdy go przeciągnę troche na biegu to sie dławi (zaczyna prykać i nie ma mocy jakby chodzil na 3 gary)

Nie mam obrotomierza ale mysle ze robi tak w granicach od 2000 do 3500 obr a potem ciągnie juz normalnie więc nie moge dynamicznie przyspieszyć bo jest to niemożliwe

na 1 biegu mogę go pociagnać do konca i sie nie dławi robi tak dopiero po zmianie biegu.

wymieniłem już świece i kable w.napiecia wymienilem jeszcze obudowę filtra powietrza z całym dolotem chyba od astry (gruszka na wtrysk) wczesniej miałem UFO i było tak samo to nic nie pomogło :x

Czyściłem także całą przepustnicę (wygląda jak nowa)

Aha info o silniku C16NZ+LPG 2 generacji robi tak samo na benzynie jak i na gazie

Błędów nie ma.

Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

Lentin, Witam.

Zobacz po resecie czy tak samo będzie.

Może czasem jakiś wężyk podciśnienia jest walnięty. Sprawdził bym zapłon.

To tak na początek.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapłon juz przestawiałem we wszystkie strony i nie ma poprawy (oczywiście zaznaczyłem kreską oryginalne ustawienie) i efekt tylko był taki ze jak mialem za wysoki bieg to mi szarpało jak jechałem wolno.

No chyba wężyki kupie i powymieniam odrazu sobie bo niektóre są juz zmurszałe troche

Jutro jeszcze zobacze ile kosztuje kopułka i moze zaraz kupię...

Jeszcze takie pytanko: przy lewym prawym kole jest cos takiego jak filtr węglowy (czy jak to sie tam nazywa) tak??

Czy to jest bardzo ważne i czy sie tam cos zużywa/wymienia czy sie tego nie rusza??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lentin, moim zdaniem to moduł zapłonu, przez zmiany temp potrafi świrować...

 

a odnośnie filtra to nie wiem za bardzo o co Ci chodzi "przy lewym prawym kole" :x:x

 

Jeśli chodzi o filtr powietrza (od niego idzie gruba rura do tej "gruszki") to on raczej wpływu na to nie ma, ale możesz go wymienić jak jest ubrudzony to dużo nie kosztuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam mój błąd miałem napisać przy lewym przednim kole (w nadkolu)

Idą tam weżyki podciśnieniowe.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

Lentin, Od filtra węglowego możesz zaślepić wężyki te co idą do mono wtrysku.

moim zdaniem to moduł zapłonu, przez zmiany temp potrafi świrować...

Tu masz rację ale należy wyeliminować rzeczy które nic nie kosztują :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam podobny problem. Dziś odpaliłem auto, i nie było problemów. Od jakiegoś czasu na gazie szarpał i nie chciał jechać. Myślałem że to gaz kiepski. zacząłem jeździć na benzynie i do dnia dzisiejszego było ok. odpaliłem zajechałem pod sklep, zgasiłem auto i poszedłem na zakupy. Gdy odpaliłem to zaczął mi kichać, strzelać z rury. gasł i nie chciał odpalić. Sprawdzałem świece są mocno zawalone. Czy prócz ewentualnie kiepskiego paliwa może być powodem tego problemu? Co można sprawdzić jeszcze? Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

Gdy odpaliłem to zaczął mi kichać, strzelać z rury.

Kolego. Zła mieszanka, zapłon.

I znów pytanie czy są jakieś błędy ??

Może sonda, map sensor itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to moduł zapłonu, przez zmiany temp potrafi świrować...

Tu masz rację ale należy wyeliminować rzeczy które nic nie kosztują ;]

ale nie trzeba koniecznie od razu go wymieniać, można odizolować termicznie moduł od aparatu i może to pomóc (mi np. pomogło), czytałem nawet o przypadkach w których pomogło samo poluzowanie tych śrubek (może dziwnie to brzmi ale zostało solidnie uzasadnione i co najważniejsze potwierdzone przez użytkownika) na pewno nie zaszkodzi spróbować, może pomóc a kosztuje jedynie odrobinę chęci i czasu... :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak więc u mnie się nic nie zmieniło po zmianie cewki i ustawieniu zapłonu tak samo nic nie dało odizolowanie modułu. :D

Co jeszcze mogę zrobić jak najmniejszymi kosztami??

Jak tylko będzie cieplej chcę sie zabrać za sprawdzenie/wymianę wszystkich wężyków podciśnieniowych.

Dodam że mam wytarty wałek rozrządu ale to raczej nie ma wpływu na taką pracę silnika co???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak więc u mnie się nic nie zmieniło po zmianie cewki i ustawieniu zapłonu tak samo nic nie dało odizolowanie modułu. :D

Co jeszcze mogę zrobić jak najmniejszymi kosztami??

Jak tylko będzie cieplej chcę sie zabrać za sprawdzenie/wymianę wszystkich wężyków podciśnieniowych.

Dodam że mam wytarty wałek rozrządu ale to raczej nie ma wpływu na taką pracę silnika co???

wytarty wałek :D sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co rozmawiałem z mechanikami to od tego nic sie nie powinno dziać tylko tyle że klepie...

chętnie bym sobie wsadził wałek od 1,3S bo już sie przymierzam do wymiany ale mogę mieć bardzo tanio(prawie że za darmo) od 1,6

nie wiem zastanowie sie nad tymi wałkami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś sie wypowie jeszcze na temat tego wytartego wałka??

Bo nie wiem czy szukać dalej czy zobaczyć dopiero po wymianie jak bedzie chodził...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wytarty wałek znaczy nie otwieranie się zaworow jak powinny czyli do końca silnik nie dostaje odpowiednich dla niego dawek.szukaj drugiego wałka,a czy podejdzie inny tego niestety nie wiem ale pewnie tak,może jeszcze się ktoś wypowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak wytłumaczyć to że na zimnym silniku jedzie ok?

Przecież wtedy elementy nie są idealnie spasowane (są większe przerwy między elementami) i dopiero po rozgrzaniu są (powinny być) spasowane (rozszerzanie się materiału przy wysokiej temp.)

I skoro za mało się otwierają zawory to dlaczego przy jeszcze wyższych obrotach ciągnie już normalnie (wtedy teoretycznie powinien pobierać przez zawory więcej mieszanki)??

Dzięki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś się może orientuje co musze jeszcze wymienic przy wymianie wałka???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.