Gość donchochot Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Ja też mam podobny problem. Dziś odpaliłem auto, i nie było problemów. Od jakiegoś czasu na gazie szarpał i nie chciał jechać. Myślałem że to gaz kiepski. zacząłem jeździć na benzynie i do dnia dzisiejszego było ok. odpaliłem zajechałem pod sklep, zgasiłem auto i poszedłem na zakupy. Gdy odpaliłem to zaczął mi kichać, strzelać z rury. gasł i nie chciał odpalić. Sprawdzałem świece są mocno zawalone. Czy prócz ewentualnie kiepskiego paliwa może być powodem tego problemu? Co można sprawdzić jeszcze? Proszę o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/page/2/#findComment-9025 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Gdy odpaliłem to zaczął mi kichać, strzelać z rury.Kolego. Zła mieszanka, zapłon.I znów pytanie czy są jakieś błędy ?? Może sonda, map sensor itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/page/2/#findComment-9002 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n73_astra Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 moim zdaniem to moduł zapłonu, przez zmiany temp potrafi świrować... Tu masz rację ale należy wyeliminować rzeczy które nic nie kosztują ale nie trzeba koniecznie od razu go wymieniać, można odizolować termicznie moduł od aparatu i może to pomóc (mi np. pomogło), czytałem nawet o przypadkach w których pomogło samo poluzowanie tych śrubek (może dziwnie to brzmi ale zostało solidnie uzasadnione i co najważniejsze potwierdzone przez użytkownika) na pewno nie zaszkodzi spróbować, może pomóc a kosztuje jedynie odrobinę chęci i czasu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/page/2/#findComment-8963 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lentin Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Tak więc u mnie się nic nie zmieniło po zmianie cewki i ustawieniu zapłonu tak samo nic nie dało odizolowanie modułu. Co jeszcze mogę zrobić jak najmniejszymi kosztami?? Jak tylko będzie cieplej chcę sie zabrać za sprawdzenie/wymianę wszystkich wężyków podciśnieniowych. Dodam że mam wytarty wałek rozrządu ale to raczej nie ma wpływu na taką pracę silnika co???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/page/2/#findComment-8185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 78 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Tak więc u mnie się nic nie zmieniło po zmianie cewki i ustawieniu zapłonu tak samo nic nie dało odizolowanie modułu. Co jeszcze mogę zrobić jak najmniejszymi kosztami?? Jak tylko będzie cieplej chcę sie zabrać za sprawdzenie/wymianę wszystkich wężyków podciśnieniowych. Dodam że mam wytarty wałek rozrządu ale to raczej nie ma wpływu na taką pracę silnika co??? wytarty wałek sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/page/2/#findComment-8084 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lentin Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Z tego co rozmawiałem z mechanikami to od tego nic sie nie powinno dziać tylko tyle że klepie... chętnie bym sobie wsadził wałek od 1,3S bo już sie przymierzam do wymiany ale mogę mieć bardzo tanio(prawie że za darmo) od 1,6 nie wiem zastanowie sie nad tymi wałkami...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/page/2/#findComment-8032 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lentin Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Ktoś sie wypowie jeszcze na temat tego wytartego wałka?? Bo nie wiem czy szukać dalej czy zobaczyć dopiero po wymianie jak bedzie chodził...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/page/2/#findComment-7586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 78 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 wytarty wałek znaczy nie otwieranie się zaworow jak powinny czyli do końca silnik nie dostaje odpowiednich dla niego dawek.szukaj drugiego wałka,a czy podejdzie inny tego niestety nie wiem ale pewnie tak,może jeszcze się ktoś wypowie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/page/2/#findComment-7501 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lentin Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 To jak wytłumaczyć to że na zimnym silniku jedzie ok? Przecież wtedy elementy nie są idealnie spasowane (są większe przerwy między elementami) i dopiero po rozgrzaniu są (powinny być) spasowane (rozszerzanie się materiału przy wysokiej temp.) I skoro za mało się otwierają zawory to dlaczego przy jeszcze wyższych obrotach ciągnie już normalnie (wtedy teoretycznie powinien pobierać przez zawory więcej mieszanki)?? Dzięki za odp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/page/2/#findComment-7396 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lentin Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Ktoś się może orientuje co musze jeszcze wymienic przy wymianie wałka??? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26604-d%C5%82awienie-silnika/page/2/#findComment-6418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.