Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 dobry wieczór wyskoczył mi taki błąd 74 za wysokie napięcie na przepływomierzu,zrobiłem reset i bez odpalenia autka go nie było ale gdy zapaliłem od razu wyskoczył. posprawdzałem wtyczki kable wszystko wydaje się ok mam takie pytanko w jakim kablu powinien być +,masa ,i co w pozostałych dwóch, dodam że mam takie kolory czerwono-niebieski ? niebiesko - biały ? brązowy u mnie masa brązowo - zielony też masa nie wiem czy to tak ma być proszę o jakoś podpowiedż pozdrawiam [ Dodano: Sro Sty 06, 2010 23:20 ] panowie a nie będzie to miało być tak masy są brązowe i brązowozielone a czerwononiebieski to zasilanie między czerwononiebieskim a brąz lub brąz-ziel powinno być 12V tyle ile na akumulator a między niebiesko białym a brąz powinno się zmieniać w zależności od przepływu powietrza na jałowym około 0,2-0,3 V a jak się doda gazu powinno wzrosnąć do 4-4,5V a jak wypnie się wtyczkę od przepływki to na niebisko białym powinno być 0V jak będzie 12V na odpiętym przepływomierzu to będzie zwarcie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Witam brązowy to na pewno masa ktoś ze schematem by się przydał do pomocy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 przepływka wymieniona wszystko ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.