Gość Anonymous Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Witam.Posiadam zafirę 1.8 16V XE1 99 r. i mam taki problem.Nagle znikło mi wspomaganie kierownicy-wróciłem wieczorem postawiłem auto wszystko było ok-następnego dnia odpalam auto,a tu brak wspomagania.pompa jest elektryczna-płyn jest w normie,akumulator ok-bezpieczniki w kabinie ok.Gdzie szukać problemu,czy może są jakieś inne bezpieczniki,przekaźniki czy może coś innego.Proszę o pomoc.Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 czy może są jakieś inne bezpieczniki,przekaźniki w skrzynce pod maską (80A) i jakiś nie duży w skrzynce pod kierownicą - nr23 (ale podpięte pod nim są jeszcze abs i tc)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 ten w kabinie jest ok ,a pod maską namierzyłem parę sztuk w czarnej puszce zielonych i pomarańczowych i też są ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Bezpieczniki są o.k. A czy jest na nich prąd?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 wszystkie znaki wskazują że padła mi pompa-znalazłem parę sztuk na allegro i mam pytanko,czy z anglika też się nada czy lipa i trzeba uważać ?.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Uważać zawsze trzeba taka samo może być ale w niektórych modelach były montowane np 2 typy czyli model/typ i nr części   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 No i wszystko jasne.Padła pompa,a mianowicie do kostki z przewodami dostała się woda i syf styki zgniły i po pompie.Kupiłem używkę wymieniłem i po kłopocie.Jak pisał DAROMV6 trzeba uważać co się kupuje-gość miał 4 rodzaje od 1.8 jedna ,,prawie,, identyczna i tą zakupiłem-musiałem zamienić ze starej zbiornik z wejsciem przewodu i mocowania-no i gra.Ps.polecam zajrzeć do swej pompy i zabezpieczyć np. silikonem kostkę(częsta usterka) to uchroni od wydatku kasy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oktawian Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Jak padała pompa to tylko wymiana albo regeneracja jej pomoże .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość romanek005 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 dołącze sie do tematu-od paru dni mam taki problem-rano wyjezdzam z garazu i wspomaganie dziala,wyłączam silnik,zamykam garaz i odpalam zafire,i nie ma wspomagania.i tak czesto bywa ze raz jest raz nie ma.bezpieczniki ok,przekazniki tez.dodam ze jak dziala ,to wtrakcie jazdy nie wyłącza sie wspomaganie i na odwrót.moze ktos mial podobny przypadek.prosze o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jeśli pompa elektroniczna-radził bym położyć się pod auto i sprawdzić styki przy samej pompie,są pod osłoną z plastiku-mogła dostać się tam woda z syfem i robi się zwarcie-ja tak miałem i owe styki zgniły mi całkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.