Skocz do zawartości

wariująca elektryka


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. Mom Sintrę od niedawna i podczas ostatnich śnieżyc zwariowała mi elektryka. Po uruchomieniu auta wycieraczki postanowiły się nie włączać. Po ponownym uruchomieniu same się naprawiły. Potem przyszła kolej na ABS. W czasie jazdy włączyła sie kontrolka i tak już zostało. Ponowne uruchomienie wyleczyło dolegliwość tylko na kilka kilometrów. Następny w kolejności był wyświetlacz. Zresztą od początku pokazywł jakieś niedorzeczności (może to od gazu) a po zamontowaniu oryginalnego radia (CDR 500 z Astry w której działało bez zarzutów) wyświetlaja się niepełne dane z radia i to z dużym opóźnieniem. Dalej jest kompresor tylnego zawieszenia, ktory włącza się co kilka, kilkanaście minut nawet przy wyłączonym zapłonie. No i na koniec wskaźnik poziomu paliwa. Pokazuje wszystkie możliwe poziomy poza tym mniej więcej rzeczywistym. Raz po zgaszeniu silnika zaczął pokazywać pełny bak.

Mam nadzieję, że dla wieloletnich urzytkowników Sintry taki stan rzeczy nie jest jakimś szczególnym zaskoczeniem i będę mógł liczyć na porady w ww. sprawach. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Mom Sintrę od niedawna i podczas ostatnich śnieżyc zwariowała mi elektryka. Po uruchomieniu auta wycieraczki postanowiły się nie włączać. Po ponownym uruchomieniu same się naprawiły. Potem przyszła kolej na ABS. W czasie jazdy włączyła sie kontrolka i tak już zostało. Ponowne uruchomienie wyleczyło dolegliwość tylko na kilka kilometrów. Następny w kolejności był wyświetlacz. Zresztą od początku pokazywł jakieś niedorzeczności (może to od gazu) a po zamontowaniu oryginalnego radia (CDR 500 z Astry w której działało bez zarzutów) wyświetlaja się niepełne dane z radia i to z dużym opóźnieniem. Dalej jest kompresor tylnego zawieszenia, ktory włącza się co kilka, kilkanaście minut nawet przy wyłączonym zapłonie. No i na koniec wskaźnik poziomu paliwa. Pokazuje wszystkie możliwe poziomy poza tym mniej więcej rzeczywistym. Raz po zgaszeniu silnika zaczął pokazywać pełny bak.

Mam nadzieję, że dla wieloletnich urzytkowników Sintry taki stan rzeczy nie jest jakimś szczególnym zaskoczeniem i będę mógł liczyć na porady w ww. sprawach. Pozdrawiam.

Poradzić ci nic nie poradzę ,ale może pociesze ABS świeci mi sie 2 rok jakoś nie miałem natchnienia go zdiagnozować a wycieraczki czasem tak mają że nie chodzą na 2 pierwszych zakresach ( u mnie) myślę że to przez wilgoć tak jest u ciebie ale akspertem nie jestem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adalbert1973, część tych problemów już była omawiana więc troszkę czytania przed tobą :wesoly: . A najlepiej ustal sobie kolejność od czego zaczniesz naprawy bo inaczej pogubisz się. I łatwiej podpowiedzieć coś sensownego w konkretnym pytaniu jak ogólnym. Bo ogólnie na twoje pytanie to można pisać np zawilgocone kable ,słaba masa, itd,itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

dzisiaj z rana zaczęła nam się palić sintra i co dziwne sama z siebie. zniszczeniu uległa kostka i wiązki w prawym przednim nadkolu. czy ktoś miał może do czynienia z takimi zjawiskami?Wdzięczny będę za schematy elektryki do sintry 2,2 GLS z 97.Sprawa dość pilna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nam to znaczy........? Niejest to codzienne zjawisko raczej. Musisz mieć albo gdzieś porządne zwarcie albo przetarła się wiązka i dotyka do masy.Dziwne , że bezpieczniki wytrzymały? , chyba że ktoś coś przerabiał. Poszukam schematu . Jak co to pisz na PW.

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna jak na razie nie ustalona. Dziękuje za schematy ale niestety elektryk nie chce się tego podjąć ze względu że zablokujemy mu warsztat.czy znacie może elektryka w woj śląskim który podjął by się tego wyzwania. Na szczęście straty nie są duże ,jak już pisałem spaliła się wiązka w prawym nadkolu prowadząca do skrzynki z bezpiecznikami, ale one są całe. Z góry dziękuję za wszystkie namiary.

 

[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 15:32 ]

Witam,

 

moja Sintra naprawiona. Dziękuję za przesłane schematy dzięki nim poradziłem sobie sam - wymieniłem całą wiązkę od skrzynki z przekaźnikami do świateł. Co do przyczyny to prawdopodobnie zwarcie w kostce umieszczonej w nadkolu - strażacy twierdzą że to przy takiej pogodzie jak ostatnio dość częste więc miałem szczęście że tylko takie straty.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności