Gość PoLi1990 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Witam. Otóż kilka lat temu ojciec podnosił auto na lewarku... na tym co jest oryginalnie w oplu... niestety lewarek został źle zabezpieczony, przechylił sie i auto z niego spadło... efektem tej sytuacji zostało wgniecenie na progu z tyłu... Przez pare lat wgniecenie było normalne... tzn lakier nie odpadł itd W maju 2009 zauważyłem ze zrobił się jakiś bąbel rdzy więc postanowiłem coś z tym zrobić... więc usunąłem bąbel, miejsce korozji wydarłem do gołej blachy... położyłem 2 warstwy podkładu... później pędzelkiem naniosłem 2 warstwy lakieru dorabianego pod oryginalny kolor... wyszło nawet ładnie... aż do teraz... widocznie zima i wilgoć robi swoje ponieważ rdza znowu wyszła na wierzch... (tutaj foto... słaba jakość bo robiona fonem: http://img12.imageshack.us/i/20100115.jpg/) Gdy tylko sie ociepli mam znowu zamiar coś z tym zrobić.. i tu moje pytanie: co powinienem zrobić żeby to dobrze wyglądało ?? chce zrobić to juz na cacy... miejsce korozji znowu wydrapę do gołej blachy itd lecz co zrobić z tym wgnieceniem ?? na dole progów jest tzw 'baranek', jak zaszpachluje to miejsce to będzie gładkie i nie wydaje mi sie ze to będzie dobrze sie komponować... po prosze o jakąś podpowiedz w tej spawie... pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 tak jakoś wygląda jakby pod spodem tylko "tektura" była - opukaj sobie jeśli tak, to już samym pędzelkiem za wiele nie zdziałasz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.