Gość dudpis Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Od razu napisze, że szukałem sposobów, znalazłem odkręcanie itp. Ale wole tu zapytać dla pewności. Mam w astrze kwadratową (no może lekko prostokątną ) gałkę, jest ona pęknięta z jednej strony, niby nie przeszkadza, ale wolałbym mieć okrągłą . Widziałem na astraautokąciku, użytkownik miał okrągłą gałkę w swojej astrze I, coś jak w Vectrze B, chyba, że były w Astrach inne też montowane, okrągłe. I teraz nie wiem jak to kąbinować. Czy kupować samą gałkę, starą odkręcić, jeżeli się wogóle da i nową na klej? Czy spróbować dopasowywać razem z drążkiem od innych samochodów? Chciałem mieć taką z vectry B, ew znajde jakąś na allegro zwyczajną, bez wiejskiego tuningu. No i to czy taka gałka z vectry B weszła by w ten mechanizm pod mieszkiem i czy mieszek jest taki sam? I jeżeli wziąłbym od Vectry B, to chodzi mi o zdjęcie drążka w taki sposób jak ktoś opisał w faq tu na forum wymiane gumki, gdy są luzy na drążku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 gałka jest na plastiku i dodatkowo lewarek jest karbowany, pozostaje tylko rozcięcie tego plastiku i nałożenie nowej gałki i jej umocowanie w kombinowanie lewarkami się nie baw   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudpis Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Dzięki za odp. Ale jak rozetnę ten plastik to co z tym pierścieniem, co podnosi się do wstecznego? Chyba on po tym plastiku jeździ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 nie jeździ   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudpis Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Dobra poradziłem sobie bez rozcinania czegokolwiek. Przekręciłem gałke lekko w prawo przy użyciu siły, później szła już lżej i w końcu zeszła. Więc wymiana nie będzie problemem, tylko dopasować inną. Dzięki bardzo za pomoc . [ Dodano: Nie Sty 17, 2010 23:08 ] Pisze jeszcze z jednym zapytaniem. Czy w Astrach I były montowane okrągłem gałki zmiany biegów, czy tylko kwadratowe jak w moim przypadku?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 jazdziłem AF gałka była na 100% okrągła   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 z okrągłą się spotykałem ale i z kwadratową (z takową miałem F) łącznie 2 albo i 3 typy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.