Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 witam kolejny temat przede mną - sworzeń wahacza. podejrzałem że jest jeszcze oryginalny, na trzy nity - tu nie będzie problemu. zastanawiam się nad drugą częścią, czy wystarczy poluzować śrubę i trzpień powinien wyjść, czy też czeka mnie niespodzianka np. trzpień jest wciskany itp? może ktoś zna to z praktyki dziękuję i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HArtur1 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Żadna niespodzianka Cię nie czeka. Odkręcisz nakrętkę, wyjmiesz śrubę ze zwrotnicy i po problemie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 w astrze g rozni sie sworzen wahacza od astry f nie jest skrecana nakretko tylko nabijana sam musze wymienic wiec pewnie w sobote wieczorem bd wiedzial jak to sie zdejmuje ale napewno nie jest skrecana nakretka bo juz qpilem wiec wiem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 swprzeń często zapieka się w zwrotnicy więc przed rozwierceniem nitów wybij go ze zwrotnicy zeby nie było potem problemu z jego wyjęciem. I ważne jest zeby dobrze rozwiercić nity bo jak pójdzie krzywo to po skręceniu nowego sworznia może ściągać nawet po ustawieniu zbierzności.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 ciekawe i pomocne dziekowac pabloo2000,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.