Skocz do zawartości

Astra G - wymiana sworznia wahacza


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam

 

kolejny temat przede mną - sworzeń wahacza.

podejrzałem że jest jeszcze oryginalny, na trzy nity - tu nie będzie problemu.

zastanawiam się nad drugą częścią, czy wystarczy poluzować śrubę i trzpień powinien wyjść, czy też czeka mnie niespodzianka np. trzpień jest wciskany itp?

 

może ktoś zna to z praktyki

 

dziękuję i pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
Gość Anonymous

w astrze g rozni sie sworzen wahacza od astry f nie jest skrecana nakretko tylko nabijana sam musze wymienic wiec pewnie w sobote wieczorem bd wiedzial jak to sie zdejmuje ale napewno nie jest skrecana nakretka bo juz qpilem wiec wiem :-(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

swprzeń często zapieka się w zwrotnicy więc przed rozwierceniem nitów wybij go ze zwrotnicy zeby nie było potem problemu z jego wyjęciem.

I ważne jest zeby dobrze rozwiercić nity bo jak pójdzie krzywo to po skręceniu nowego sworznia może ściągać nawet po ustawieniu zbierzności.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności