Skocz do zawartości

Ubytek plynu chlodniczego.


Gość zly-72

Rekomendowane odpowiedzi

Tak woda pod wplywem ciepla zwieksza swa obietość normalne

woda tak ale chyba kolegaSenfi, nie ma zalanej wody przy obecnych stanach temperatur

 

mam zalany płyn nie zamarzajacy i nie ważne czy zimny czy ciepły silnik poziom płynu mam zawsze na tym samym poziomie, jak są takie róznice prawie 3,5 cm to stawiał bym może na zapowietrzony układ, ale nie na siłe

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a płyn z czego sie składa ze 100% glikolu?? jest 50-50 czemu w książce piszą zeby sprawdzać stan na zimnym silniku.Z resztą kolega ma 2.0 a ty 1.0 to znaczna różnica w ilości płynu w układzie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

witam,mam problem z astra 1.7dti ,silnik isuzu, mianowicie najpierw pojawila sie jakas czarna maż w zbiorniczku wyrownawczym, teraz zaczelo ubywac płynu chłodniczego,zadnych innych objawów nie ma, olej jest ciagle na tym samym poziomie,jak odkrece korek zbiorniczka wyrównawczego to słychac sykniecie,a nieraz bólgotnięcie,silnik pracuje bez zadnych zarzotow,nie ma problemow z zapalaniem,nie grzeje sie,pomóżcie!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomóżcie!!

witam

http://forum.opel24.com/witamy-vt23972.htm?view=newest

astra 1.7dti ,silnik isuzu

:(:( profil ...

czarna maż w zbiorniczku wyrownawczym,

... na 99% to olej - bulgotanie i syczenie w zbiorniczku wskazuje na UPG - jest do wymiany ...

... zanim napiszesz następny temat powtarzany sto razy - spróbuj tu http://forum.opel24.com/search.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja również miałam problem ze znikaniem płynu ze zbiorniczka wyrównawczego ale nie o małą ilość,tylko nawet do 0.Pojechałam do mechanika i po wymianie:kolanka,wężyków układu chłodzenia(przy parowniku) jest wszystko ok :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam ja sie podłacze i zapytam jaka moze byc przyczyna ubytku plynu chlodniczego dodam ze go czuc w aucie jak sie jeszcze nie dogrzeje czy moze to byc walnieta nagrzewnica Raz z rana po otwarciu maski tez troszke dymilo przy kolektorze czy moze byc peknieta glowica ?

 

 

 

Nie ma potrzeby pisać całego posta pogrubioną czcionką, usunąłem/rafaln1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Miałem podobnie. Ciągły ubytek płynu, olej ok. ale dymił podejrzanie za dużo - wymieniłem uszczelkę pod głowicą i jest teraz dobrze :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności