Gość patryk1235 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Witam!! Mam tigre 1.6 16V przebieg 180tyś i mam taki problem otóż tigra kopci na niebiesko i bierze olej i tutaj moje pytanie czego zużycia są to objawy? płyn chłodniczy nie ubywa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość celius Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Witam!! Mam tigre 1.6 16V przebieg 180tyś i mam taki problem otóż tigra kopci na niebiesko i bierze olej i tutaj moje pytanie czego zużycia są to objawy? płyn chłodniczy nie ubywa. Jak byś trochę poczytał to byś nie musiał pytać. Masz 1.6 16V (czyli X16XEL) i są to silniki olejożerne - niestety. Ile Ci bierze ?? Przyczyną spalania oleju mogą być uszczelniacze zaworowe lub pierścienie, ale w tym silniku zużycia oleju do końca nie zlikwidujesz. Znam z autopsji ten silnik (patrz profil).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patryk1235 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 oleju bierze gdzieś około 1l na 1000km. a do tego spalanie w granicach 10-11 litrów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszek 398 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Kolego patryk1235, zakładając ten temat podejrzewam, że dobrze znałeś/znasz odpowiedz na postawione pytanie I nie wiem czego oczekujesz? pocieszenia typu... Tak te, silniki chleją olej, nie remontuj, śmigaj i się nie przejmuj, czy kup Pan Pana Motodoktora albo zapas taniego "minerała" z beczki na cały rok Aha, jak będziesz coś z tym robił to nie licz na to, że wymiana samych tanich uszczelniaczy załatwi sprawę, bo nie załatwi, tylko szkoda kasy na robociznę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daropierwszy Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Aha, jak będziesz coś z tym robił to nie licz na to, że wymiana samych tanich uszczelniaczy załatwi sprawę, bo nie załatwi, tylko szkoda kasy na robociznę. NIe gadajcie takich głupot bo jeździłem tigrą prawie 6 lat przebieg 106 tysięcy i nie miałem żadnych problemów ze spalaniem oleju, a jeżeli już bierze litr na tysiąc to czas pomyśleć o remoncie głowicy czyli wszystko powymieniać i jeżeli będzie wszystko dobrze zrobione nie ma opcji żeby silnik brał olej w takiej ilości, co najwyżej śladowe Jak byś trochę poczytał to byś nie musiał pytać. Masz 1.6 16V (czyli X16XEL) i są to silniki olejożerne - niestety Nie zgadzam się z takim stwierdzeniem chyba że tyczy się to silnika z bardzo dużym przebiegiem a wtedy to każdy silnik będzie olejożerny   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tryko Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 ja miałem podobny objaw też kopciła i brała dużo oleju zmieniłem olej 10w40 na 15w40 i się uspokoiło jeżdżę już prawie rok 15.000km około 1.5l oleju dolałem ale i tak mnie nie ominie remont silnika pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniel GSi Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Masz 1.6 16V (czyli X16XEL) to jest x16xe dla scislosci, w niektorych nie sluchaj, bo pisza bajki, robilem remont i jak ktos ci go dobrze zrobi to niee bedzie tyle oliwy palil, mialem takie same objawy co ty i zrobilem remont, teraz spali 3litry na 10tysiecy km czyli znosnie , zebym nie mial lpg to pewnie wogole by nie bral, pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.