Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Witam Dziś, podczas powrotu z wyjazdu usłyszałem niepokojący dzwięk dochodzący przypuszczalnie z tylnego, prawego koła. Jest mocno charakterystyczny, gdyż przypomina obcieranie jednej części o inną, gdzie częstotliwośc uzależniona jest od prędkości jazdy - wraz z większą automatycznie rośnie. W pierwszym odruchu na szybko sądziłem, że to po prostu błoto pośniegowe osadzające się na nadkolu trze o oponę, ale jednak były to neistety nietrafne diagnozy. Co sądzicie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Tu nie ma co sądzić http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/excl.gif , trzeba schylić się i zajrzeć. Może być kawałek drutu w szczelinie między bębnem a osłoną a może być zgięta osłona. Jeśli nic nie widać to trzeba zdjąć bęben i zobaczyć w środku. Jeżeli to kawałek metalu to dorobisz się rowków na wewnętrznej powierzchni bębna.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 CHwilowo nie mam możliwości zajrzenia, gdyz nie posiadam dostępu do garażu, a na zewnątrz aura nie sprzyja "grzebanie". Z ciekawych obserwacji dodam, że dzwięk znacząco maleje, gdy skręcam w prawo, natomiast wzmaga się, gdy skręcam w lewo. Czy możliwe jest, by były t obcierajace klocki hamulcowe bądź coś związane właśnie z układem hamulcowym ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 prędkości jazdy - wraz z większą automatycznie rośnie.To typowy objaw tarcia szczek o beben.Hamulec reczny moze nie odbija i stad to tarcie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 jest kilka możliwości od osłony poczynają, poprzez elementy ukł. hamulcowego, a skończywszy na łożysku poszarp kołem, auto w górę - demontaż koła, ew. bębna   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Winowajca się znalazł - łożysko.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.