Skocz do zawartości

Wężyki przelewowe w dislu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jedynie trzeba zdemontować plastikową pokrywę z silnika (tą z góry). Przewody pociągnij je do siebie kolejno to zejdą (tam jest metalowa rurka na którą założony jest ten przewód). Trójniki można kupi w sklepie motoryzacyjnym koszt ok 5 zł za sztukę, ewentualnie jak masz w okolicy sklep z częściami do samochodów ciężarowych to tam zerknij, też mają takie trójniki (1 zł za szt), przewody przelewowe (8 zł za metr) (najlepiej o średnicy 3.2 mm) oraz plastikowe przewody do podciśnienia (ok 5 zł za metr). Osobiście to kupowałem w sklepie PKS-u (powyższe ceny są z tego sklepu) u nas tam mają części nie tylko do samochodów ciężarowych.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-83899
Udostępnij na innych stronach

hmm a jak sie pompe odpowietrza? chodzi o odpowietrzenie wtrysków na włączonym silniku?

 

''plastykowe przewody do podcisnienia'' to te ktore dochodza do filtra paliwa???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-83602
Udostępnij na innych stronach

hmm a jak sie pompe odpowietrza? chodzi o odpowietrzenie wtrysków na włączonym silniku?

 

''plastykowe przewody do podciśnienia'' to te które dochodzą do filtra paliwa???

Jak zrozumiałem to chodzi o przewody podciśnieniowe które odchodzą od pompy vakum i łączą się z elektrozaworami.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-82706
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

czy przewody przelewowe mogą jakoś wpływać na pracę silnika. Chodzi mi w sumie o moment odpalenia. Bo od tego czasu jak mechanik mi je wymienił to autko zaczyna szarpać przez 5-10sek. Do tego podczas wymiany powiedział że wcześniej były źle połączone a teraz je podpiął tak jak powinny być

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-16900
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi w sumie o moment odpalenia.

Tak i to bardzo. Sparciałe, popękane i zbyt luźne przewody oraz pęknięte trójniki mogą być przyczyną zapowietrzania się układu. Podczas wymiany należy zwrócić uwagę czy nie zostało na króćcach przy trawersach starych oderwanych kawałków przewodów.

Do tego podczas wymiany powiedział że wcześniej były źle połączone a teraz je podpiął tak jak powinny być

A tu trochę "pojechał po bandzie".

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-16844
Udostępnij na innych stronach

Tak i to bardzo. Sparciałe, popękane i zbyt luźne przewody oraz pęknięte trójniki mogą być przyczyną zapowietrzania się układu.

ale chodzi o to ze te przewody wymieniał na pewno bo robił to przy mnie. A jeśli chodzi o to ze były jakoś inaczej podpięte to tłumaczy mi wszystko ale nie za bardzo pamiętam o co tam chodziło

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-16813
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności