hadzii123 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Witam. Jedynie trzeba zdemontować plastikową pokrywę z silnika (tą z góry). Przewody pociągnij je do siebie kolejno to zejdą (tam jest metalowa rurka na którą założony jest ten przewód). Trójniki można kupi w sklepie motoryzacyjnym koszt ok 5 zł za sztukę, ewentualnie jak masz w okolicy sklep z częściami do samochodów ciężarowych to tam zerknij, też mają takie trójniki (1 zł za szt), przewody przelewowe (8 zł za metr) (najlepiej o średnicy 3.2 mm) oraz plastikowe przewody do podciśnienia (ok 5 zł za metr). Osobiście to kupowałem w sklepie PKS-u (powyższe ceny są z tego sklepu) u nas tam mają części nie tylko do samochodów ciężarowych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-83899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strobik Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 hmm a jak sie pompe odpowietrza? chodzi o odpowietrzenie wtrysków na włączonym silniku? ''plastykowe przewody do podcisnienia'' to te ktore dochodza do filtra paliwa???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-83602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 hmm a jak sie pompe odpowietrza? chodzi o odpowietrzenie wtrysków na włączonym silniku? ''plastykowe przewody do podciśnienia'' to te które dochodzą do filtra paliwa??? Jak zrozumiałem to chodzi o przewody podciśnieniowe które odchodzą od pompy vakum i łączą się z elektrozaworami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-82706 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 czy przewody przelewowe mogą jakoś wpływać na pracę silnika. Chodzi mi w sumie o moment odpalenia. Bo od tego czasu jak mechanik mi je wymienił to autko zaczyna szarpać przez 5-10sek. Do tego podczas wymiany powiedział że wcześniej były źle połączone a teraz je podpiął tak jak powinny być   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-16900 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Chodzi mi w sumie o moment odpalenia.Tak i to bardzo. Sparciałe, popękane i zbyt luźne przewody oraz pęknięte trójniki mogą być przyczyną zapowietrzania się układu. Podczas wymiany należy zwrócić uwagę czy nie zostało na króćcach przy trawersach starych oderwanych kawałków przewodów. Do tego podczas wymiany powiedział że wcześniej były źle połączone a teraz je podpiął tak jak powinny byćA tu trochę "pojechał po bandzie".   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-16844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Tak i to bardzo. Sparciałe, popękane i zbyt luźne przewody oraz pęknięte trójniki mogą być przyczyną zapowietrzania się układu. ale chodzi o to ze te przewody wymieniał na pewno bo robił to przy mnie. A jeśli chodzi o to ze były jakoś inaczej podpięte to tłumaczy mi wszystko ale nie za bardzo pamiętam o co tam chodziło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27315-w%C4%99%C5%BCyki-przelewowe-w-dislu/page/2/#findComment-16813 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.