Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Witam...Mam problem ze skrętem kierownicy a tak naprawde wygląda to tak ze jak skręcam mocno w prawo kierownica nie wraca do połozenia poziomego tylko jest skręcona lekko w prawo i analogicznie jest ze skrętem w lewo ,Mialem wiele aut ale takiego czegos nie widzialem .Zadnych luzów ,niczego innego ...co to może być...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Witam...Mam problem ze skrętem kierownicy a tak naprawde wygląda to tak ze jak skręcam mocno w prawo kierownica nie wraca do połozenia poziomego tylko jest skręcona lekko w prawo i analogicznie jest ze skrętem w lewoA co to za model autka?Kiedy to się dzieje podczas postoju czy w czasie jazdy nie wraca?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 no oczywiście ze podczas jazdy, skręcasz w prawo potem wyprostowujesz kierownice a ona lekko skręcona w prawo to samo po skręcie w lewo.Opel Vectra 2.0 tdi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 możliwości jest kilka Musisz eliminować po kolei;ustawienie zbierznosci,poziom płynu w układzie kierowniczym ,czy jak skręcisz do oporu kolami słychać pisk ,napompowanie kol,czy na którejś gałce nie ma luzów, może być jeszcze uszkodzona pompa układu wspomagania.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Widze ze beda większe problemy ja myslałem raczej o maglownicy ale nie ma zdnych wycieków.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 ja myslałem raczej o maglownicy... najprędzej będzie jakiś problem w geometrii - podjedź na diagnostyke niech Ci pomierzą wszystkie parametry - może znajdzie sie przyczyna ...co to za model autka?... wpisz coś do profilu - to pomaga ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.