Gość Anonymous Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 opel corsa b 2000r 1.0 Silnik zimny pracuje ok,po paru kilometrach ruszając z miejsca nie ma siły(pracuje jakby na 2 garach),ale jak przekroczy 20km/h to tak jakby dostał mocy to samo na innych biegach(utrzymując go na wysokich obrotach jest ok).Komputer w warsztacie nic nie wykazał.U drugiego podobno speca diagnoza "moduł sterujący silnikiem" koszt 500zł i to podobno 1/3 ceny co o tym sądzicie facet naciąga? aha check sie nie pali.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27510-brak-mocy-gdy-jest-ciep%C5%82y-silnik/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MKaminski Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 A może poprostu lipne paliwo masz w środku. Na początku dobrze pali bo włącza sobie ssanie i sam sobie daje wyższe obroty, a potem na niskich paliwo nie chce sie dobrze spalać... To by była chyba najprostsza usterka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27510-brak-mocy-gdy-jest-ciep%C5%82y-silnik/#findComment-103724 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 opel corsa b 2000r 1.0 Silnik zimny pracuje ok,po paru kilometrach ruszając z miejsca nie ma siły(pracuje jakby na 2 garach),ale jak przekroczy 20km/h to tak jakby dostał mocy to samo na innych biegach(utrzymując go na wysokich obrotach jest ok).Komputer w warsztacie nic nie wykazał.U drugiego podobno speca diagnoza "moduł sterujący silnikiem" koszt 500zł i to podobno 1/3 ceny co o tym sądzicie facet naciąga? aha check sie nie pali. faza, temat nie jest prosty, z tego co wiem głowiło się już nad tym kilka warsztatów w wawie i mocno średnio im szło . W zasadzie niczego nie uzyskali. Mam teraz właśnie w naprawie dokładnie tak samo sfilcowana corse jak Twoja. Jest kilka opcji: począwszy od przepływomierza, przez silnik krokowy i egr. Trzeba by poeksperymentować co nie co , najlepiej powymieniać się częściami i wtedy coś określić konkretniej. Poza tym żadnych chińczyków nie proponuje jako zamienniki. Z objawów w "mojej" corsie wynika że silnik się zalewa, bo dymi na czarno jak się go przegazuje mocniej na ciepło. Świece tez ciemne, podejrzewam przepływomierz- choć jest nowy z zamiennika. EGR pewnie rozbiorę i wyczyszczę albo zaślepię bo żadnej sprężarki tutaj nie wymyślono, i nie powinno być problemu. Ktoś miał coś podobnego??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27510-brak-mocy-gdy-jest-ciep%C5%82y-silnik/#findComment-103585 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sargath Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 wymień przepływomierz na nowy tylko orginalny Boscha około 450 zł, cena nie mała ale to napewno to objawy : ospałość auta tylko na ciepłym silniku i przy ruszaniu, brak błedów ECU, masz taki sam silnik jak ja i to jest przyczyna, ci co zmieniali przepływki na zamienniki to nie zauważali różnicy, nie ma bata musi być Bosch. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27510-brak-mocy-gdy-jest-ciep%C5%82y-silnik/#findComment-103562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 A może poprostu lipne paliwo masz w środku. Na początku dobrze pali bo włącza sobie ssanie i sam sobie daje wyższe obroty, a potem na niskich paliwo nie chce sie dobrze spalać... To by była chyba najprostsza usterka. Paliwo leje zawsze na tej samej stacji a dzieje sie tak od 2 m-cy wiec raczej to nie paliwo. Zawór egr byl wymieniany na bosha z rok temu no może 1,5 zastanawiam się co znaczyło u tego fachowca moduł sterowania silnikiem?Podszedł podłączył komputer nie wiem czy coś wykazał (w innym warsztacie nic nie wykazał)ale facet stwierdził ze to napewno to, że ople tak mają i on już to rozgryzł.To jest znajomy kolegi mechanika i on twierdzi że gość jest najlepszy ale kase chce z góry wiec trudno tak dać 500 a jak nie wyjdzie to co nastepne 450 bo to okaże się przepływomierz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27510-brak-mocy-gdy-jest-ciep%C5%82y-silnik/#findComment-103383 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Mam ten sam kłopot... Teraz raczej niewidoczny,ale latem w korku robi się momentami niebezpiecznie. I tylko na rozgrzanym silniku, błedów brak, paliwo sprawdzane na różnych stacjach, ale bez efektu. Mnie powiedziano, że "ten typ tak ma" choć to raczej brak wiedzy niż porada techniczna...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27510-brak-mocy-gdy-jest-ciep%C5%82y-silnik/#findComment-103370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 faza,extreemwaw,CJ , zainteresujcie się dis-em. W nim są diody wysokiego napięcia, które starzejąc się, stają się wrażliwe na temperatury. Pod opcom-em trzeba sprawdzić parametr "ignition spark angle".   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27510-brak-mocy-gdy-jest-ciep%C5%82y-silnik/#findComment-103361 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 faza,extreemwaw,CJ , zainteresujcie się dis-em. W nim są diody wysokiego napięcia, które starzejąc się, stają się wrażliwe na temperatury. Pod opcom-em trzeba sprawdzić parametr "ignition spark angle". Dzięki;) Że jestem zielony w tych sprawach, to poszukam jakiegoś mechaniora, co to sprawdzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27510-brak-mocy-gdy-jest-ciep%C5%82y-silnik/#findComment-103355 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Usterki zdiagnozowane i usunięte. 1. silnik krokowy wyczyszczony i nasmarowany 2. egr wyczyszczony oraz uniemożliwiony przelot spalin z zachowaniem ruchomości zaworu 3. wymieniony chiński przepływomierz na sprawnego boscha z 2006 roku. 4. Oraz UWAGA!!! co najciekawsze, oczyszczone z korozji mosiężne zakończenia cewek zapłonowych w listwie zapłonowej. Ostatni 4 punkt jest przyczyną dławienia się silnika przy ruszaniu na rozgrzanym lub ciepłym silniku. Szarpanie podczas jazdy to zasługa nie sprawnego zaworu egr. Niestabilne wolne obroty lub ich brak to niedomaganie silnika krokowego. To by było na tyle w temacie corsa 1.0 Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i życzę owocnego usuwania usterek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27510-brak-mocy-gdy-jest-ciep%C5%82y-silnik/#findComment-102518 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sargath Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 4. Oraz UWAGA!!! co najciekawsze, oczyszczone z korozji mosiężne zakończenia cewek zapłonowych w listwie zapłonowej. czy mógłbyś opisać sposób czyszczenia i zapodać zdjęcie cewki po wyczyszczeniu? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27510-brak-mocy-gdy-jest-ciep%C5%82y-silnik/#findComment-99085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.