Skocz do zawartości

brak mocy gdy jest ciepły silnik


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Ponieważ ze zdjęciami trochę słabo bo auto poszło już do klienta zamieszczam krótki opis czyszczenia trzpieni cewek.

 

Odkręcasz zespól cewek, wcześniej odpinając wtyczkę.

Zabierasz wszystko gdzieś w wygodne miejsce i zabierasz się do roboty:

1.zdejmujesz gumki podlewając je uprzednio jakimś preparatem typu silikon spray lub electric spray , aby zeszły lekko.

2.wykręcasz sprężynki zwracając uwagę na sposób montowania na trzpieniu.

3.bierzesz cienki pasek papieru ściernego np 180-240 i zakładasz na metalowy trzpień cewki.

potem zaciskasz na trzpieniu poprzez papier ścierny cienkie cęgi, i obracasz tak by szlifować element w papierze.

3-4 powtórzenia na jeden trzpień (nowe papiery i kilkanaście obrotów dla jednego papieru) powinny załatwić sprawę.

4. zmontować w odwrotnej kolejności zwilżając spray-em z polecanym wyżej. Raczej nie używać WD ze względu na zły wpływ na gumę.

Powodzenia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności