Skocz do zawartości

Instalacja lpg do astra f 1.4 jaka wybrac?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam. zastanawiam sie nad załozeniem instalcji gazowej do moje astry, jestem w temcie jeszcze zielony wiec prosze o rade:) chodzi mi o koszty takiej instalcji:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dawno mnie nie było na forum. Widzę, że sporo się pozmieniało :wesoly:

Ja z tym samym pytaniem. Tzn. Astra 1.4NZ (czyli na monowtrysku) rocznik 92, prod. Belgia.

 

Będę zakładał do niej gaz. Trochę mam obawy, ponieważ nie bierze oleju (półsyntetyk - Castrol GTX Magnatec 10W40) oraz bardzo mało pali do 7l w cyklu mieszanym, przy bardzo ciężkim "bucie", przy lekkim do 6l - silnik tyka jak zegarek.

Jednak, muszę jeszcze zmniejszyc koszty przejazdu i potrzebuję od was rady.

Jaką instalację? II gen? sprzęt jakiej firmy będzie najlepszy? Nie chcę pchac byle czego, max 2tys na instalację (lepiej gdyby była tańsza, ale jeszcze dobra).

Brat ma I gen (chyba) w Golfie II na gaźniku i bardzo dobrze to nawet chodzi, ale straszenie dużo pali (po regulacji - przykręcenie) jeździ się fatalnie), a pali tylko litr mniej niż przed :wesoly:; czyli 10l/100km! - silnik 1.6 (benz 8l/100km). I ten przycisk pstrykacz :wesoly: , czy w II gen też jest takie rozwiązanie, czy takie jak mam u rodziców w aucie - sterowane elektronicznie?

Proszę o porady.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do asterek 1.4 instalka II gen. bedzie ok. teraz ceny instacji spadły sporo tak ze góra 1500 bedzie kosztować, ale z tego co czytałem ostatni to gaz ma sporo zdrożec od wrzesnia bo rzad nasz kochany podnosi akcyze, tak z ezastanócie się czy warto, ja bym czekał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach