Skocz do zawartości

Tylne koło prawe hamuje wczesniej Astra 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, podepne sie do tematu.

Mam astre 2.0 DTL bez abs-u. problem polega na tym iż - Tylne koło prawe hamuje wczesniej niz przód - jesli hamuje ze 100 i depne dośc ostro to prawy tył blokuje pierwszy i zostawia slad z dymem.

 

Draga sprawa - to ze czasem zrobi mi sie taki twardy pedał hamulca jak deska - nawet zapierajac sie i próbujac wyhamowac z 60km/h jest z tym problem, zjawisko jakby tarcze były wysmarowane jakims smarem i klocek sie slizgał. Po odpuszczeniu hamulca i poczekaniu 15-20 sek wszytsko wraca do normy. Hamulce hamuja ale prawy tył zawsze łapie wczesniej i blokuje.

 

Tarcze Komplet przód/tył ATE po dotarciu 3tys km

 

 

zadna kontrolka mi sie nie zapala.

Na komie zero błedów, czy ktoś sie orentuje gdzie lezy problem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gomezzz1

to ze czasem zrobi mi sie taki twardy pedał hamulca jak deska - nawet zapierajac sie i próbujac wyhamowac z 60km/h jest z tym problem, zjawisko jakby tarcze były wysmarowane jakims smarem i klocek sie slizgał. Po odpuszczeniu hamulca i poczekaniu 15-20 sek wszytsko wraca do normy

coś z servem jest nie tak jak ciężko wdusić i nie hamuje

 

a to, że tył hamuje wcześniej niż przód to może być korektor siły hamowania ( ostatnio u mnie coś takiego się zdarza, że rano po odpaleniu pierwsze dwa, trzy hamowania to blokuje mi tył a już później jest ok...ale jeszcze nie wiem do końca w czym jest problem :D )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

Panowie powiedzcie mi czy jesli bym miał walniety korektor sily hamowania ( w AG 2.0 DTL) mam na belce uczepiony na sprezynie.. to czy na rolkach na przegladzie by wyskoczyło ze jest walniety? bo powiedział facet ze hamulce równiotko biora.

 

 

Ale zeby to sprawdzić to chyba trzeba by wjechac na rolki wszystkimi kołami na raz a nie najpierw przednia oś potem tylnia..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

Jeśli biorą równo na oba koła osi to o.k. bo tak ma być

kolektor reguluje hamowanie tylnej osi wzgl. przodu w zależności od obciążenia

że tak powiem w skrócie - obniżenia tyłu nadwozia pod ciężarem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności