Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam mam problem taki ze jak jest auto wyłączone czy cały czas chodzi wentylator chłodnicy dodam ze sprowadzić czujniki przy chodnicy i sa dobre bo po odpięciu 2-czujników wentylator dalej chodził autko to corsa rok 98 silnik 1,4 z klima spotkał sie już ktoś z takim czyms i co to możne być?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 sklejone styki przekaźnika, przetopione przewody, włączona klima w ciepłe dni   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 a gdzie dokladniej znajduje sie te przekaznik   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 przekaźniki wentyl. w tym modelu? może okolice schowka?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bomber888 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 DAROMV6, możesz wskazać mi ten przekaźnik ? to są właśnie te przekaźniki pod schowkiem a może raczej nad. Mam prawie identyczny problem co kolega rdan27, link do mojego problemu http://forum.opel24.com/problem-z-klima-lub-z-wentylatorami-vt45050.htm Przepraszam kolegę rdan27, za wtrącenie się do tematu ale może moje zdjęcia pomogą też w tym problemie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alex Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Mam ten sam problem, w momencie przekręcenia zapłonu oba wentylatory kręca na max. to też COrsa 1,4 ( X14XE) z klimą .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 bomber888, Alex w sumie wystarczyło by je po kolei wyjmować aż trafisz na właściwy lub trzymając za przekaźnik i przekręcając kluczyk - jeśli startują po zapłonie. Dwa mogą być od dmuchawy i klimy (jeśli masz), a reszta od wentylatorów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rdan28 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 kolego to nie jest wina przekaznika a ten przekaznik od wentylatora to jest pod maska od strony kierowcy dokładnie trzeci od szyby to jest zwiazane z klimatyzacja jak ja masz polecam wizyty u elektryka samochodowego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.