Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam, ostatnim czasem po przekroczeniu ok 80-90 km/h z okolicy słupków deski rozdzielczej (tak dokładnie to nie jestem wstanie zlokalizować) wydają się dziwne dźwięki coś w rodzaju świstu. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? bo nie wiem za co się zabrać. Szyba jest szczelna bo nigdzie nie przecieka ani nie zaparowywuje. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Witam. Napisz najpierw czy szyba była wymieniana, chyba że nie masz takich informacji. Oryginalna powinna mieć logo GM i krawędzie mogą robić się białe.(u mnie tak było)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam, szyba była wymieniana bo sam to robiłem (oczywiście w pkt wymiany), z tego co pamiętam to szyba jest autoglass, ale tak jak wspominałem jest dobrze wklejona - chyba że uszczelka robi taki świst Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Może być problem w uszczelce jak słusznie zauważyłeś, a dokładnie w jej górnej części. Aby to sprawdzić naklej na górę szeroką taśmę i zrób jazdę próbną. Zerknij też w podszybie od wewnątrz czy linia kleju nie ma przerw.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam, czyli problem może być w ewentualnych szczelinach spowodowanych brakiem kleju. Zastanawiałem się czy to np nie kratki plastikowe w podszybiu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Kratki nie powinny powodować gwizdu, u mnie nawet z jednej strony nie przylega dokładnie i odchodzi od szyby na ok. 1,5-2cm i nic nie gwiżdże. Zerknij na dolną linie kleju od wewnątrz, jest to kilka minut na demontaż osłon na słupkach i podszybia. Powinieneś zobaczyć czarną linię kleju na styku szyba karoseria. Jeśli będziesz miał wątpliwości to możesz spryskać obficie płynem do mycia szyb i sprawdzić czy nie wypływa na zewnątrz spod szyby. Obejrzyj też uważnie górną uszczelkę na zewnątrz auta, czy dobrze przylega.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.