Skocz do zawartości

Wymiana reflektorów w Corsie D


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem już od roku szczęśliwym posiadaczem Corsy D. W związku z tym, że jestem dość zielony (nie mam doświadczenia) w grzebaniu przy aucie chciałem zasięgnąć porad na temat wymiany reflektorów oryginalnych na coś takiego: http://interpc.pl/~pdx/ref.jpg . Jako, że nie chcę niczego zepsuć prosiłbym o jakieś wskazówki jak się za to zabrać, na jakie problemy mogę się natknąć, czy mogą wystąpić jakieś problemy z komputerem, tudzież czy opłaca się jechać z tym do mechanika i jak bardzo może mnie za to oskubać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto sprawdzić czy reflektory mają homologacje i czy mają certyfikat EMC (zgodność elektromagnetyczna). Poza tym jeśli reflektory to jakaś tania chińszczyzna to przy ich montażu musisz uważać by włożyć je tak by nie pojawiły się na kloszu rzadne naprężenia. Jeśli się pojawią, a klosz do korpusu jest zgrzany źle, to po jakimś czasie używania może się reflektor rozszczelnić i potem będzie Ci parował, a z tym już raczej nic nie zrobisz.

 

Na podstawie powyższego nie jestem zwolennikiem chińskiego tuningu :wink:

A że tak zapytam, rozumiem że oryginalne reflektorki z Corsy słabo Ci świecą?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbirkos, dzięki za informacje. Nie świecą źle, chciałbym po prostu zrobić coś z wyglądem mojej Corsy :beer: To zależy od gustu, co się komu podoba. Chcę być ostrożny przy zakupie czegokolwiek dlatego pytam. Uważasz więc, że te reflektory mogą być marnej jakości? W takim razie gdzie powinienem szukać jakichś ładnych reflektorów? Szczerze mówiąc oryginalne nie przypadły mi do gustu. :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej kupić nawet używane ale orginlane soczewki z czarnym wkładem?

Takie np. jak tu: http://www.allegro.pl/item915555974_opel_corsa_d_reflektor_prawy_soczewka_soczewkowy.html