Gość switchtechnique Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam! Problem nr1: Dźwięk brzmi jakbym miał owada pod maską i pojawia się gdy generalnie chce mocno przyspieszyć z niskich obrotów, przeważnie niknie powyżej 2000ileś obrotów. Spadku mocy motoru nie odczułem, pracuje gładko. ad> olej w sumie powinien być już zmieniony, ale narazie brak kasy..., dzisiaj dolałem mu trochę tylko. Problem nr2: Stukotanie w kierownicy, luzów na kierownicy nie czuć, wymieniona była końcówka stabilizatora przy lewym kole. Stukotanie/pukanie pojawia się tylko na dziurach. Przy skręcaniu na gładkiej nawierzchni jest cicho. A, i jeszcze w prawym kole kiedy przejeżdżam przez progi słychać skrzypienie, ew. ja to nazywam świnką heh. Czekam na jakieś sugestie, lub dodatkowe pytania Pozdrawiam! Dominik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27687-opel-combo-c-17-d-bzyczenie-silnika-stukanie-w-kier/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość babba Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Problem 1 a czy jest to bzyczenie natury "kończącego się" lub "luźnego" paska?? w jakim jest stanie kiedy był wymieniany?? czy były wymieniane rolki napinacza?? Problem 2 Co do kierownicy to może być walnięty drążek przekładni, a co do skrzypienia w kole to trudno powiedzieć. jeżeli to pisk sprawdz w jakim stanie są klocki i tarcze, a jeżeli to skrzypienie podobne do dzwięku, który towarzysze siadaniu na starym fotelu to walnieta jest sprężyna, co w nomen omen może powodować przeniesienie stuków i wibracji na kierownicę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27687-opel-combo-c-17-d-bzyczenie-silnika-stukanie-w-kier/#findComment-77369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.