Gość switchtechnique Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam! Problem nr1: Dźwięk brzmi jakbym miał owada pod maską i pojawia się gdy generalnie chce mocno przyspieszyć z niskich obrotów, przeważnie niknie powyżej 2000ileś obrotów. Spadku mocy motoru nie odczułem, pracuje gładko. ad> olej w sumie powinien być już zmieniony, ale narazie brak kasy..., dzisiaj dolałem mu trochę tylko. Problem nr2: Stukotanie w kierownicy, luzów na kierownicy nie czuć, wymieniona była końcówka stabilizatora przy lewym kole. Stukotanie/pukanie pojawia się tylko na dziurach. Przy skręcaniu na gładkiej nawierzchni jest cicho. A, i jeszcze w prawym kole kiedy przejeżdżam przez progi słychać skrzypienie, ew. ja to nazywam świnką heh. Czekam na jakieś sugestie, lub dodatkowe pytania Pozdrawiam! Dominik   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość babba Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Problem 1 a czy jest to bzyczenie natury "kończącego się" lub "luźnego" paska?? w jakim jest stanie kiedy był wymieniany?? czy były wymieniane rolki napinacza?? Problem 2 Co do kierownicy to może być walnięty drążek przekładni, a co do skrzypienia w kole to trudno powiedzieć. jeżeli to pisk sprawdz w jakim stanie są klocki i tarcze, a jeżeli to skrzypienie podobne do dzwięku, który towarzysze siadaniu na starym fotelu to walnieta jest sprężyna, co w nomen omen może powodować przeniesienie stuków i wibracji na kierownicę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.