Gość papagallo Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 (edytowane) Odgrzebuje temat bo mam identyczny przypadek jak koledzy wyżej. Test drucikiem nie wykazuje błędów, uszczelkę i pokrywę monowtrysku wymieniłem bo stara była rozkraczona, bez rezultatu. Zostaje regulacja zapłonu, niestety mam silnik X16SZ i nie wiem czy w ogóle jest co tam regulować? Czekam na porady/sugestie od speców których tu na forum nie brak.********************************* Problem rozwiązany, po pierwsze uszkodzona pompa paliwa(cycała paliwo z powietrzem), po drugie wtryskiwacz był wsadzony od pojemności 1,4 po trzecie regulator ciśnienia dawał za małe ciśnienie na wtryskiwacz. Edytowane 5 Grudnia 2011 przez papagallo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 88serek Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 chłopaki nie zapominać o szczegółach, miałem te objawy co wy a to tylko był bak wgiety od dołu może komuś przyda się ta rada. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.