Gość hesa Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Witam, mam problem z astra f rok 94. Moze zaczne od tego, ze sama mam Astre 95 i auto zawsze bylo niezawodne, dlatego namowilam mame aby kupila takie samo. Kupilam auto od handlarza, ktory mnie oszukal a ja niestety dalam sie naciagnac - auto mialo lewy przeglad, a dzieki temu zaczelo sie pasmo udrek z autem. (Sprawa juz dawno w PZM u rzeczoznawcow). Auto umarlo po 3 km od wyjazdu z komisu, okazalo sie ze to pompa paliwa. Zostalo auto wziete na lawete i "usterka" zostala naprawiona, wraz z filtrami oraz od razu zmienilam olej. No ale do rzeczy - okazalo sie, ze przeglad byl lewy - amortyzatory dawno zmarły, plynu w chlodnicy tez nie bylo, takze urwane byly tylne tuleje wahaczy przednich, poduszki pod amortyzatorami, przeciety kabel od spryskiwaczy, wlana woda do zbiorniczka - wiec zamarzło, linka sprzegla takze peknieta i zardzewiala, swiece - kazda inna i wszystkie zniszczone. WSZYSTKO TO WYMIENILAM NA KOSZT PANA, ktory dokonal lewego przegladu. Jednak auto gasnie na niskich obrotach, a na wysokich potrafi sie dusic - dla przykladu jadac po drodze 70km/h na 4 biegu auto zaczyna opadac z sil, nie szarpie ale umiera, wiec daje 3 bieg, i dostaje "dziwnego kopa" zmieniam na 4 i znow pada po chwili. Nie ma mowy aby sie zatrzymac na swiatlach bez gazowania bo inaczej zgasnie. Wyglada to tez tak, jakby paliwo zle dochodzilo ale moge sie mylic. Ogolnie pada tez chyba rozrusznik, bo bez dodania ostro gazu nie chce odpalic. Do wymiany sa jeszcze kable bo widze, ze sa spore przebicia. Zrobilam diagnostyke silnika i wyszly takie oto bledy. 1. Obwod zaworu recyrkulacji spalin. 2. Obwod potencjometru przepustnicy. 3. Obwod czujnika predkosci pojazdu. 4. Obwod czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. 5. obwod regulatora biegu jałowego. 6. Obwod czujnika predkosci obrotowej silnika. 7. Obwod czujnika temperatury zassanego powietrza. Bledy zostaly wykasowane aby zobaczyc przy kolejnym diagnozowaniu co "wroci". W sobote mam jechac zrobic kolejna diagnostyke. Czy ktos z was sie z takim czyms spotkal ? Do tego ... jak wlacze wycieraczki to gasnie radio. W zyciu takim szrotem nie jechalam, moja Asterka chodzi jak maselko i nigdy tam nic powaznego nie wymienialam a tu porazka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27961-gasnie-na-niskich-obrotach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 a jaki to silnik?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27961-gasnie-na-niskich-obrotach/#findComment-99517 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hesa Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 1.6, 75 km [ Dodano: Sob Lut 20, 2010 11:39 ] no wiec bylam dzis znow podlaczyc auto pod komputer i sprawdzilismy - 4 z 7 bledow zostaly 1. Obwod zaworu recyrkulacji spalin. 2. Obwod potencjometru przepustnicy. 3. Obwod czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. 4. Obwod regulatora biegu jałowego. jeden mechanik stwierdzil zeby silniczek krokowy wyczysicic, lub zeby dac nowy, zmienic przewody zaplonowe na nowe bo sa spore przebicia, inny zas stwierdzil, ze zamiast tego lepiej zajac sie przepustnica, no ale nie u nich bo jak stwierdzili w "warunkach warsztatowych" tego nie zrobia.. wiec podzwonilam tu i tam i na poniedzialek jade do Porcza we Wroclawiu na Grota Roweckiego, moze i drogo tam maja ale facet zrobi jeszcze raz kompleksowa diagnostyke silnika i wtedy powie co i jak i NAPRAWI, dam znac jak wyszlo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27961-gasnie-na-niskich-obrotach/#findComment-99377 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.