Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam wszystkich, niestety muszę wymienić przedni lewy błotnik i chciałem was spytać o co dokładnie chodzi i skąd wziąć taśmy uszczelniające, bo wyczytałem w "Sam naprawiam..." że trzeba je stosować na łączeniach metalowych elementów karoserii.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Może taśma butylowa się nada, sam ją stosowałem u siebie w przyczepie kempingowej: http://moto.allegro.pl/item913040052_tasma_uszczelniajaca_terostat_22x2mm_okazja.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rowinx Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 odkręć błotnik przykręć nowy i po sprawie i nic nie musisz kleić a jak ci zależy to kup w sklepie dla lakierników pastę maskującą i wszystko wysmaruj   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oktawian Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Nic nie trzeba smarować . Ściągnij koło . chlapacz potem zderzak . porozkręcaj go wymień i spasuj z maską !! Potem wszystko poskręcaj i ciesz się nowym błotnikiem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 chlapacz Rozumiem, że chodziło raczej o nadkole   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Błotnik wymieniony - da się to zrobić samemu i bez kanału i nawet bez zdejmowania błotnika. Potrzebne będą klucze płaskie, a najlepiej takie lekko wygięte, chyba, że odkręcimy błotnik wtedy mogą być nasadkowe. Trzeba odkręcić kilka wkrętów widocznych po podniesieniu maski, jeden widoczny po otwarciu drzwi, kolejny na dole przy drzwiach i dwa ukryte za zderzakiem. Do tego jeszcze spinka mocyjąca nadkole. Tych spinek trzeba bedzie wyjąć jeszcze kilka tak żeby nadkole nieco opadło - będzie to wymagane żeby przykręcić nakładkę na błotnik - wprawdzie większość nakrętek na których się trzyma możemy przykręcić przed montażem błotnika, to jednak zostaje jedna z przodu, od której wkręt musi przejść najpierw przez otwór w zderzaku i tu bez częściowego demontażu nadkola się nie obejdzie. Aha i jeszcze przed zdjęciem błotnika należy rozłączyć kierunkowskaz - w tym celu trzeba go wysunąć i końcówkę od strony wnętrza (oprawkę żarówki) przekręcić w bok i pociągnąć, przy montażu kolejność odwrotna.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr.suchy Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Cześć, ucieszyłem się że znalazłem taki temat zamówiłem nowy błotnik bo starego nie opłacało się szpachlować. Rozumiem gdzie są śruby, że trzeba zdjąć nadkole itd. W moim aucie mam łączony przedni zderzak (Czarny plastik) z plastikową nakładką na błotnik. Może dlatego że osobno by się nie trzymały? czy zdejmując błotnik, koniecznie muszę zdjąć zderzak ? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Koniecznie całego zdejmowac nie musisz,poluzowac i tak trzeba ze śrób... ale tak jest najwygodniej... bo na błotniku masz ślizg zderzaka i zderzak jest mocowany dio błotnika pod siepiem...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.