Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam ! Mam problem z Zafirą a mianowicie problem to odpalanie. Wymieniłem uszczelniacze wtryskiwaczy miało pomóc ale niestety cały układ paliwowy został przejrzany też nic nie znaleziono padło podejrzenie na pompę wtryskową nie było by nic w tym szczególnego można wyciągnąć i zawieźć do odpowiedniego warsztatu na test ale niestety mam pompę dwu wtyczkową dzwoniłem po Polsce nikt ich nie naprawia nowa pompa to kolosalne pieniądze nie wiem co zrobić? proszę o radę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28108-pompa-wtryskowa-opel-zafira-20-dti-20-dth/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość podbiel Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam dziwne bo wydaje mi się że pompy dwu wtykowe miały silniki 2.2 a nie 2.0   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28108-pompa-wtryskowa-opel-zafira-20-dti-20-dth/#findComment-98176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Jak widzisz w mojej Zafirze jest taka pompa moje auto to model z końca 2004r. silnik 2.0 DTI Y20DTH   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28108-pompa-wtryskowa-opel-zafira-20-dti-20-dth/#findComment-98172 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Jak widzisz w mojej Zafirze jest taka pompa moje auto to model z końca 2004r. silnik 2.0 DTI Y20DTH Fakt po 2002 montowali również pompy 2-u wtykowe w silnikach 2.0. Na pompie jest taki jednokierunkowy zawór( jak gruba śruba z dziurą) który jak działa wadliwie powoduje zapowietrzanie się pompy. Poza tym prosto sprawdzić czy Ci się nie cofa paliwko. Po nocy niech ktoś Ci zakręci rozrusznikiem a ty poluzuj przewód wtryskowy, jak siknie paliwko to wykreśl zapowietrzenie bo to nie ten problem. Naskrob więcej jak wygląda twoje odpalanie bo trochę zbyt ogólnikowo skrobnąłeś. Może być też problem z EGR po pewnie masz elektroniczny...pisał jeden gość na forum że mu nie chciał palić przez uszkodzony elektroniczny EGR. Błędy masz jakieś? Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28108-pompa-wtryskowa-opel-zafira-20-dti-20-dth/#findComment-98126 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Co do EGR mam nowy wymieniałem a co do odpalania to padła mi 1 świeca wymieniłem na nową i wymieniłem akumulator za jakiś miesiąc padły mi następne 2 świece wymieniłem wszystkie na nowe zaczął się problem z odpalaniem samochodu jak był zimny musiałem go długo kręcić ciepły palił dobrze. Byłem w servisie powiedziano żebym zmienił uszczelniacze wtryskiwaczy wymieniłem dalej jest problem do tego stopnia że nie można odpowietrzyć układu mechanik mówi że pompa jest uszkodzona? jakieś podpowiedzi ? co robić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28108-pompa-wtryskowa-opel-zafira-20-dti-20-dth/#findComment-97986 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Co do EGR mam nowy wymieniałem a co do odpalania to padła mi 1 świeca wymieniłem na nową i wymieniłem akumulator za jakiś miesiąc padły mi następne 2 świece wymieniłem wszystkie na nowe zaczął się problem z odpalaniem samochodu jak był zimny musiałem go długo kręcić ciepły palił dobrze. Byłem w servisie powiedziano żebym zmienił uszczelniacze wtryskiwaczy wymieniłem dalej jest problem do tego stopnia że nie można odpowietrzyć układu mechanik mówi że pompa jest uszkodzona? jakieś podpowiedzi ? co robić? Zrób jak pisałem...po nocy niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty poluzuj przewody wtryskowe. Jak nie poleci od razu paliwko to problem z zapowietrzaniem na bank. Sprawdź bo to ważne. Jak jest słaba kompresja to także ciężko pali na zimnym...oleju Ci nie łyka?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28108-pompa-wtryskowa-opel-zafira-20-dti-20-dth/#findComment-97796 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Nie oleju nie łyka. Ominąłem cały układ i zrobiłem zasilanie pompy z butelki zapalił po długim kręceniu podłączyłem do układu i podłączyłem odpowietrzanie od czasu do czasu kręcąc rozrusznikiem zobaczę jutro co dalej bo siadł aku i rozrusznik same straty oby było coś pozytywnego zaranie dzięki jak coś ostałe to napisze. JESZCZE RAZ DZIĘKI   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28108-pompa-wtryskowa-opel-zafira-20-dti-20-dth/#findComment-97731 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pedros_22 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 witam kolegów miałem tą sama sytuacje w mojej astrze 2.0 dti czytałem dużo o tym co nalezy wymieniać po kolei i tak wymieniałem 1 wymieniłem trawersy nie pomogło 2 wymienione przelewy tez lipa 3 zmieniony filtr na Vw nie pomogło 4 dodatkowy zawór zwrotny to samo postanowiłem oddać auto do serwisu diesla diagnoza: uszczelnienie pompy wtryskowej wraz z regulacja koszt 800zł Auto pali jak nowe nawet spalanie nieco sie zmiejszyło dlatego lepiej zacznij od tanszych rzeczy do wymiany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28108-pompa-wtryskowa-opel-zafira-20-dti-20-dth/#findComment-422699 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.