Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 witam ,pilnie potrzebuje jakis wskazowek co moze byc przyczyną ze mój silnik nie odpala ,zmieniłem swiece żarowe ,po tym kilka razy odpaliłem jak gada po czym zmieniłem tablice (bo nowo nabyty) odpalam by wyjechac z gararzu a tu klapa niepali,akumlator naładowany ladnie korbuje ale brak zapłonu cos mi to wygląda jak by zablokował sie imo lub cos w tym stylu ,nie wiem czy to jakas wskazowka ale podczas korbowania nie gasnie pomaranczowa kontrolka silnika na desce (ale chyba w kazdym nie gasnie do czasu gdy nie zaskoczy silnik) jakies klikanie kluczykiem nie jest czasem potrzebne?lub inne zabiegi? prosze o pomoc [ Dodano: Wto Lut 23, 2010 22:54 ] popusciłem pierwszy przewód od wtrysku (od strony filtra powietrza) i ropka ładnie tryska, tak sie zastanawiam czy czasem nie zalałem silnika po wymianie swiec bo odpalałem go kilkakrotnie po czym szybko gasiłem Zmieniłem tytuł/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28124-nie-mog%C4%99-odpali%C4%87-vectra-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 kolego jak by ci padl immo to mrugala by ci kontrolka silnika jedynie co pozostaje to podlaczenie pod kompa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28124-nie-mog%C4%99-odpali%C4%87-vectra-20-dti/#findComment-97954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 masz na mysli tę pomaranczową kontrolke tak zwany helikopter? bo ponoc zaswieca sie tez jakas lampka z piorunem [ Dodano: Sro Lut 24, 2010 10:38 ] czytam te wszystkie posty na forum ,sporo ludzi pisze o padających pompach ,tak sie zastanawiam czy czasem to nie pompa? tylko czy jesli padnieta pompa to czy podawałaby paliwo(odkreciłem przewody dochodzące do wtryskow i pulsacyjnie tryska) [ Dodano: Sro Lut 24, 2010 11:45 ] miejscowy mechanik poddał propozycje by wspomuc rozruch plakiem wtryskując go w tą metalową nierdzewną rure od turbiny w kierunku interkulera,zastosowałem sie i po chwili samochód odpalił jednak niechce wejsc powyrzej 1200obr/min i nie reaguje na pedał gazu , po odjeciu plaka gasnie , co o tym myslicie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28124-nie-mog%C4%99-odpali%C4%87-vectra-20-dti/#findComment-97945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodzio012 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Szukaj kogoś kto ci zrobi sterownik, jak nie masz kogoś takiego to sie odezwij na pw, jeszcze dobrze byłoby odczytać błędy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28124-nie-mog%C4%99-odpali%C4%87-vectra-20-dti/#findComment-97721 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 drąząc temat trafiłem na pompiarza który naswietlił mi dosc jasno temat pomp vp44,generalnie jest durze prawdopodobienstwo ze siadło sterowanie pompy,które jest poprostu w tym modelu przegrzewane,pytałem co mysli o regeneracji sterownika(jak juz pewno niektorym wiadomo mozna to zrobic za 300zł) stwierdził ze elektronika zazwyczaj pada na skutek mechanicznego zuzycia-uszkodzenia pompy ,moze byc to spowodowane np zacierającym sie regulatorem nastwau konta wtrysku,po wymianie takiego sterownika ,jest szansa ze silnik bedzie gadał ,tylko pytanie,jak długo? (czasem na giełde wystarcza)z grubsza naswietlił mi tez co magicy tworzą przy regeneracji sterownika ,mogę tutaj nieco zamieszac bo nie wszystko zdołalem zapamietac,sterownik tej pompy ma podwójny układ (duplex)pierwszy czyli własciwy a drugi serwiowy ,cały zabieg polega na tym ,ze mostkuje sie obydwa układy tranzystorem i poprostu smigamy na awaryjnym- ale jak pisałem wyzej mogłem cos pomieszac ,podobno na tybie serwisowym silnik nierozwija pełnej mocy!!!,naszczescie jest to niebardzo odczowalne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28124-nie-mog%C4%99-odpali%C4%87-vectra-20-dti/#findComment-97685 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel0327 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 powiem tak akurat jestem swiezo po regeneracji pompy tylko ze u mnie auto jechalo i nagle zagaslo. Bardzo duzo myslalem czytalem na ten temat i doszlem do wniosku ze nie oplaca sie regenerowac tych sterownikow za taki pieniadz tam jest jakis tranzystor ktory sie przepala i pseudo fachowcy daja zamiennik o innych parametrachauto nie ma wtedy kopa, wiecej pali, dlugo nie pochodzi. orginalny sterownik w serwisie boscha koszt ok.1000-1200, regeneracja pompy pod wzgledem mechanicznym wyniesie ok 1400. teraz powiem tak rono przychodze i auto pali na strzala nawet dymka nie pusci wydaje mi sie ze po ich nastawach mniej pali. wiec na koniec moje zdanie jesli zamierzasz jezdzic jeszcze troche tym autem to proponuje zrobic pelna regeneracje choc wiem ze kieszen boli, chyba ze zrobic na sztuke i odrazu sprzedac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28124-nie-mog%C4%99-odpali%C4%87-vectra-20-dti/#findComment-408978 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel0327 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 aha sprawdz jeszcze jedno odrec weza gumowego od filtra do durbo psikaj w niego plaka i krec auto powinno odpalic. ale jak juz zagada po zaprzestan psikania jak zgasnie to znaczy ze pompa nie daje tagiego cisnienia aby przebic ropki przez wtryski do komory spalania wiec juz prawdopodobnie bedziesz mial pewne ze siedzi pompa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28124-nie-mog%C4%99-odpali%C4%87-vectra-20-dti/#findComment-408979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.