Skocz do zawartości

Nie mogę odpalić-Vectra 2.0 DTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam ,pilnie potrzebuje jakis wskazowek co moze byc przyczyną ze mój silnik nie odpala ,zmieniłem swiece żarowe ,po tym kilka razy odpaliłem jak gada po czym zmieniłem tablice (bo nowo nabyty) odpalam by wyjechac z gararzu a tu klapa niepali,akumlator naładowany ladnie korbuje ale brak zapłonu

 

cos mi to wygląda jak by zablokował sie imo lub cos w tym stylu ,nie wiem czy to jakas wskazowka ale podczas korbowania nie gasnie pomaranczowa kontrolka silnika na desce (ale chyba w kazdym nie gasnie do czasu gdy nie zaskoczy silnik) jakies klikanie kluczykiem nie jest czasem potrzebne?lub inne zabiegi?:mrgreen:???

 

prosze o pomoc

 

[ Dodano: Wto Lut 23, 2010 22:54 ]

popusciłem pierwszy przewód od wtrysku (od strony filtra powietrza) i ropka ładnie tryska, tak sie zastanawiam czy czasem nie zalałem silnika po wymianie swiec bo odpalałem go kilkakrotnie po czym szybko gasiłem

 

Zmieniłem tytuł/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

masz na mysli tę pomaranczową kontrolke tak zwany helikopter? bo ponoc zaswieca sie tez jakas lampka z piorunem

 

[ Dodano: Sro Lut 24, 2010 10:38 ]

czytam te wszystkie posty na forum ,sporo ludzi pisze o padających pompach ,tak sie zastanawiam czy czasem to nie pompa? tylko czy jesli padnieta pompa to czy podawałaby paliwo(odkreciłem przewody dochodzące do wtryskow i pulsacyjnie tryska)

 

[ Dodano: Sro Lut 24, 2010 11:45 ]

miejscowy mechanik poddał propozycje by wspomuc rozruch plakiem wtryskując go w tą metalową nierdzewną rure od turbiny w kierunku interkulera,zastosowałem sie i po chwili samochód odpalił jednak niechce wejsc powyrzej 1200obr/min i nie reaguje na pedał gazu , po odjeciu plaka gasnie , co o tym myslicie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bodzio012

Szukaj kogoś kto ci zrobi sterownik, jak nie masz kogoś takiego to sie odezwij na pw, jeszcze dobrze byłoby odczytać błędy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

drąząc temat trafiłem na pompiarza który naswietlił mi dosc jasno temat pomp vp44,generalnie jest durze prawdopodobienstwo ze siadło sterowanie pompy,które jest poprostu w tym modelu przegrzewane,pytałem co mysli o regeneracji sterownika(jak juz pewno niektorym wiadomo mozna to zrobic za 300zł) stwierdził ze elektronika zazwyczaj pada na skutek mechanicznego zuzycia-uszkodzenia pompy ,moze byc to spowodowane np zacierającym sie regulatorem nastwau konta wtrysku,po wymianie takiego sterownika ,jest szansa ze silnik bedzie gadał ,tylko pytanie,jak długo? (czasem na giełde wystarcza)z grubsza naswietlił mi tez co magicy tworzą przy regeneracji sterownika ,mogę tutaj nieco zamieszac bo nie wszystko zdołalem zapamietac,sterownik tej pompy ma podwójny układ (duplex)pierwszy czyli własciwy a drugi serwiowy ,cały zabieg polega na tym ,ze mostkuje sie obydwa układy tranzystorem i poprostu smigamy na awaryjnym- ale jak pisałem wyzej mogłem cos pomieszac ,podobno na tybie serwisowym silnik nierozwija pełnej mocy!!!,naszczescie jest to niebardzo odczowalne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

powiem tak akurat jestem swiezo po regeneracji pompy tylko ze u mnie auto jechalo i nagle zagaslo. Bardzo duzo myslalem czytalem na ten temat i doszlem do wniosku ze nie oplaca sie regenerowac tych sterownikow za taki pieniadz tam jest jakis tranzystor ktory sie przepala i pseudo fachowcy daja zamiennik o innych parametrachauto nie ma wtedy kopa, wiecej pali, dlugo nie pochodzi. orginalny sterownik w serwisie boscha koszt ok.1000-1200, regeneracja pompy pod wzgledem mechanicznym wyniesie ok 1400. teraz powiem tak rono przychodze i auto pali na strzala nawet dymka nie pusci wydaje mi sie ze po ich nastawach mniej pali.

wiec na koniec moje zdanie jesli zamierzasz jezdzic jeszcze troche tym autem to proponuje zrobic pelna regeneracje choc wiem ze kieszen boli, chyba ze zrobic na sztuke i odrazu sprzedac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha sprawdz jeszcze jedno odrec weza gumowego od filtra do durbo psikaj w niego plaka i krec auto powinno odpalic. ale jak juz zagada po zaprzestan psikania jak zgasnie to znaczy ze pompa nie daje tagiego cisnienia aby przebic ropki przez wtryski do komory spalania wiec juz prawdopodobnie bedziesz mial pewne ze siedzi pompa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności