Skocz do zawartości

Kłopoty po naprawie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, jestem tutaj nowym użytkownikiem swoją Vectre nabyłem w styczniu tego roku. Jest to Vectra 2.0 Benzyna+Gaz rocznik 1993(automat). Przed naprawą były kłopoty z zawieszeniem, pompą wspomagania i paliwową. Oddałem wóz do warsztaty tam okazało się, że jest do zrobienia cała masa innych rzeczy otóż: Rozrząd (cały),wymiana oleju w skrzyni biegów, klocki, zawieszenie, przeguby, pomapa i wąż od wspomagania, pompa paliwowa, rozrusznik, filtry i oleje. Po naprawie okazało się ze samochód nie ma mocy a pod niewielkie wzniesienie ciężko mu podjechać :twisted: mało tego kierownica nawet jak samochód stał sama trzęsła się lewo-prawo na trasie sciągało go na lewo i cały czas trzęsło kierownicą oraz przy mocnym skręcie w prawo strzelało coś od prawego koła. Po przejechaniu 240 km zapaliła się kontrolka oleju, później zgasła ale poziom oleju spadł do minimalnego przed naprawą tego nie było! Mało tego non-stop palą się kontrolki od sondy lambda oraz klocki hamulcowe a dodam, że samochód bez mocy jadąc stałą prędkością 90km/h spalił 16l benzyny na 100km. Po trzech dniach od wyjazdu z warsztatu samochód już nie odpalił, został zabrany na kontrolę i tam niby okazało się, że silnik umarł. Bo zamiast 12 atmosfer miał 8....i cały czas zalewał świece. Mechanik chce robić remont kapitalny silnika... a przed naprawą woz jeździł dobrze, miał niezłe przyśpieszenie i NIE palił 16 l. :wesoly: Czy ktoś mogłby mi pomóc z tym fantem? Z pomoc z góry dziękuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ci wymienili ??

to ze nie miał mocy to przez rozrząd pewnie źle ustawili

żeby zobaczyć czy masz przegub do wymiany skręca się kołami w lewo w przypadku lewego i się mieli kołami jak szczela to masz do wymiany

skąd oni mogą wiedzieć ze masz olej do wymiany w skrzyni ?

jeśli teraz chcą kapitalkę to niech robią na swój koszt to oni ci silnik zepsuli

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

- Przegub tylko raz strzela przy mocnym skręcie i niby został wymieniony na nowy. Ale tak dzieje się tylko z prawej strony lewa jest ok.

- Sprawdzili poziom oleju w skrzyni bo mam niestety automat i go wymienili.

- Wymienione zostały nastepujące części:

Rozrząd, Przeguby Pompa paliwowa, Wąż od wspomagania i pompa, klocki hamulcowe, zawieszenie.

- Jeździł 3 dni teraz silnik nie odpala ani na benzynie ani na gazie :twisted: zalewa świece i lipa nie idzie go odpalić, ciśnienie przy próbie odpalenia w dyszach świecowych ma 8 atmosfer...

Zaje mi się, że chcą mnie naciągnać na kase a wina leży w ich błędzie bo przed naprawą wóz miał moc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a faktury masz ?jakieś paragony ... gwarancje ?

to po 1 zmień warsztat

i będziesz miał zawory jak ci rozrząd zmieniali i głowica do roboty

źle pewnie ustawili pasek i przesunęli pewnie o ząbek czy dwa i chodził z początku nie miał różnicy ale po kilkunastu km to już głowica flaki wypluła

i co do przegubu jak ci wymienili na nowy nie ma prawa go słychać przy skręcaniu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności