Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam, jestem tutaj nowym użytkownikiem swoją Vectre nabyłem w styczniu tego roku. Jest to Vectra 2.0 Benzyna+Gaz rocznik 1993(automat). Przed naprawą były kłopoty z zawieszeniem, pompą wspomagania i paliwową. Oddałem wóz do warsztaty tam okazało się, że jest do zrobienia cała masa innych rzeczy otóż: Rozrząd (cały),wymiana oleju w skrzyni biegów, klocki, zawieszenie, przeguby, pomapa i wąż od wspomagania, pompa paliwowa, rozrusznik, filtry i oleje. Po naprawie okazało się ze samochód nie ma mocy a pod niewielkie wzniesienie ciężko mu podjechać mało tego kierownica nawet jak samochód stał sama trzęsła się lewo-prawo na trasie sciągało go na lewo i cały czas trzęsło kierownicą oraz przy mocnym skręcie w prawo strzelało coś od prawego koła. Po przejechaniu 240 km zapaliła się kontrolka oleju, później zgasła ale poziom oleju spadł do minimalnego przed naprawą tego nie było! Mało tego non-stop palą się kontrolki od sondy lambda oraz klocki hamulcowe a dodam, że samochód bez mocy jadąc stałą prędkością 90km/h spalił 16l benzyny na 100km. Po trzech dniach od wyjazdu z warsztatu samochód już nie odpalił, został zabrany na kontrolę i tam niby okazało się, że silnik umarł. Bo zamiast 12 atmosfer miał 8....i cały czas zalewał świece. Mechanik chce robić remont kapitalny silnika... a przed naprawą woz jeździł dobrze, miał niezłe przyśpieszenie i NIE palił 16 l. Czy ktoś mogłby mi pomóc z tym fantem? Z pomoc z góry dziękuję.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapusta Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 a co ci wymienili ?? to ze nie miał mocy to przez rozrząd pewnie źle ustawili żeby zobaczyć czy masz przegub do wymiany skręca się kołami w lewo w przypadku lewego i się mieli kołami jak szczela to masz do wymiany skąd oni mogą wiedzieć ze masz olej do wymiany w skrzyni ? jeśli teraz chcą kapitalkę to niech robią na swój koszt to oni ci silnik zepsuli   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 - Przegub tylko raz strzela przy mocnym skręcie i niby został wymieniony na nowy. Ale tak dzieje się tylko z prawej strony lewa jest ok. - Sprawdzili poziom oleju w skrzyni bo mam niestety automat i go wymienili. - Wymienione zostały nastepujące części: Rozrząd, Przeguby Pompa paliwowa, Wąż od wspomagania i pompa, klocki hamulcowe, zawieszenie. - Jeździł 3 dni teraz silnik nie odpala ani na benzynie ani na gazie zalewa świece i lipa nie idzie go odpalić, ciśnienie przy próbie odpalenia w dyszach świecowych ma 8 atmosfer... Zaje mi się, że chcą mnie naciągnać na kase a wina leży w ich błędzie bo przed naprawą wóz miał moc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapusta Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 a faktury masz ?jakieś paragony ... gwarancje ? to po 1 zmień warsztat i będziesz miał zawory jak ci rozrząd zmieniali i głowica do roboty źle pewnie ustawili pasek i przesunęli pewnie o ząbek czy dwa i chodził z początku nie miał różnicy ale po kilkunastu km to już głowica flaki wypluła i co do przegubu jak ci wymienili na nowy nie ma prawa go słychać przy skręcaniu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.