Gość jacek_lbn Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 witam dzisiaj swój żywot zakończył pasek od alternatora no i po wymianie na nowy przy zwiększaniu obrotów zaczyna gwizdać co jest tego przyczyna pasek jest za lekko czy za mocno naciągnięty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Jeżeli gwiżdże to za bardzo a jak piszczy to za słabo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-97862 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek_lbn Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 dzięki jutro poluzuje trochę ale to dziwne ze za mocno bo tam jest taki uchwyt do mocowania alternatora i jak założyłem pasek to musiałem sporo naciągać żebym mógł w kręcić tam śrubę w ten uchwyt [ Dodano: Czw Lut 25, 2010 14:22 ] poluzowałem troche pasek ale dalej gwizdze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-97828 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrado666 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 psiknij na niego WD40, gdzieś wyczytałem ze jednemu facetowi to pomogło. Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-97352 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Na mój gust, to gwizd łożyska.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-97350 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 witam według mnie to tak jak wyzej za bardzo nacigniety pasek powoduje duzy nacisk na łozysko alternatora i to one daja o sobie znac moze sie juz skaczyły??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-97195 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 psiknij na niego WD40,... NIE to olej, nie nadaje sie do regeneracji paska alternatora ...... można użyć tego - http://moto.allegro.pl/item927723384_cyclo_belt_dressing_do_paskow_klinowych.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-97155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek_lbn Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 czego nie wd40 . a co do poluzowania paska to nie da rady jak poluzuje to nie będzie dobrze skręcony . alternator ma taki uchwyt i od strony szyby jest taka blaszka . która łączy silnik z alternatorem wiecie o co mi chodzi jak poluzuje to nie dam rady tego skręcić bo się nie da chyba ze to metalowe mocowanie wygnę Poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-96143 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 czego nie wd40 .... dlaczego lub czemu ... ... napisałem to jest olej - bedzie się jeszcze bardziej ślizgał a Ty potrzebujesz aby zwiększył swoją przyczepność ... do tego jest środek z linka ... pozdro ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-95990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zasit Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Ja ostatnio wlasnie bawilem sie w wymiane paska, zalozylem nowy boscha i na trasie to byla masakra, jak wjechalem w kazluze to od razu pojawial sie pisk i za male napiecie ladowania bo pasek sie slizgal nie przekazujac mocy do alternatora. Potem zostalo to odpowiednio naciagniete i narazie jest ok Ciezko wyczuc odpowiedni moment za slabo nie moze byc i za mocno takze u mnie teraz Corsa po wymianie rozrzadu i paska klinowego chodzi jakby miala jakas turbine - tak dziwnie i smiesznie swiszczy mam nadzieje ze po jakims czasie sie ustatkuje Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-95850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.