Skocz do zawartości

pasek alternatora gwiżdże


Rekomendowane odpowiedzi

Gość jacek_lbn

witam dzisiaj swój żywot zakończył pasek od alternatora

no i po wymianie na nowy przy zwiększaniu obrotów zaczyna gwizdać

co jest tego przyczyna

pasek jest za lekko czy za mocno naciągnięty

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/
Udostępnij na innych stronach

Gość jacek_lbn

dzięki jutro poluzuje trochę ale to dziwne ze za mocno bo tam jest taki uchwyt do mocowania alternatora i jak założyłem pasek to musiałem sporo naciągać żebym mógł w kręcić tam śrubę w ten uchwyt

 

[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 14:22 ]

poluzowałem troche pasek ale dalej gwizdze

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-97828
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam

według mnie to tak jak wyzej za bardzo nacigniety pasek powoduje duzy nacisk na łozysko alternatora i to one daja o sobie znac moze sie juz skaczyły??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-97195
Udostępnij na innych stronach

psiknij na niego WD40,

... NIE :wink:??? to olej, nie nadaje sie do regeneracji paska alternatora ...

... można użyć tego - http://moto.allegro.pl/item927723384_cyclo_belt_dressing_do_paskow_klinowych.html

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-97155
Udostępnij na innych stronach

Gość jacek_lbn

czego nie wd40 .

a co do poluzowania paska to nie da rady jak poluzuje to nie będzie dobrze skręcony . alternator ma taki uchwyt i od strony szyby jest taka blaszka . która łączy silnik z alternatorem wiecie o co mi chodzi jak poluzuje to nie dam rady tego skręcić bo się nie da chyba ze to metalowe mocowanie wygnę

 

Poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-96143
Udostępnij na innych stronach

Gość silvo44

czego nie wd40 .

... dlaczego lub czemu ... ;/:)

... napisałem :D to jest olej - bedzie się jeszcze bardziej ślizgał a Ty potrzebujesz aby zwiększył swoją przyczepność ... do tego jest środek z linka ... pozdro ...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-95990
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio wlasnie bawilem sie w wymiane paska, zalozylem nowy boscha i na trasie to byla masakra, jak wjechalem w kazluze to od razu pojawial sie pisk i za male napiecie ladowania bo pasek sie slizgal nie przekazujac mocy do alternatora.

 

Potem zostalo to odpowiednio naciagniete i narazie jest ok

Ciezko wyczuc odpowiedni moment za slabo nie moze byc i za mocno takze u mnie teraz Corsa po wymianie rozrzadu i paska klinowego chodzi jakby miala jakas turbine - tak dziwnie i smiesznie swiszczy mam nadzieje ze po jakims czasie sie ustatkuje

 

:D

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28146-pasek-alternatora-gwi%C5%BCd%C5%BCe/#findComment-95850
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności