Skocz do zawartości

pasek alternatora gwiżdże


Gość jacek_lbn

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jacek_lbn

witam dzisiaj swój żywot zakończył pasek od alternatora

no i po wymianie na nowy przy zwiększaniu obrotów zaczyna gwizdać

co jest tego przyczyna

pasek jest za lekko czy za mocno naciągnięty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jacek_lbn

dzięki jutro poluzuje trochę ale to dziwne ze za mocno bo tam jest taki uchwyt do mocowania alternatora i jak założyłem pasek to musiałem sporo naciągać żebym mógł w kręcić tam śrubę w ten uchwyt

 

[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 14:22 ]

poluzowałem troche pasek ale dalej gwizdze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam

według mnie to tak jak wyzej za bardzo nacigniety pasek powoduje duzy nacisk na łozysko alternatora i to one daja o sobie znac moze sie juz skaczyły??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jacek_lbn

czego nie wd40 .

a co do poluzowania paska to nie da rady jak poluzuje to nie będzie dobrze skręcony . alternator ma taki uchwyt i od strony szyby jest taka blaszka . która łączy silnik z alternatorem wiecie o co mi chodzi jak poluzuje to nie dam rady tego skręcić bo się nie da chyba ze to metalowe mocowanie wygnę

 

Poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość silvo44

czego nie wd40 .

... dlaczego lub czemu ... ;/:)

... napisałem :D to jest olej - bedzie się jeszcze bardziej ślizgał a Ty potrzebujesz aby zwiększył swoją przyczepność ... do tego jest środek z linka ... pozdro ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio wlasnie bawilem sie w wymiane paska, zalozylem nowy boscha i na trasie to byla masakra, jak wjechalem w kazluze to od razu pojawial sie pisk i za male napiecie ladowania bo pasek sie slizgal nie przekazujac mocy do alternatora.

 

Potem zostalo to odpowiednio naciagniete i narazie jest ok

Ciezko wyczuc odpowiedni moment za slabo nie moze byc i za mocno takze u mnie teraz Corsa po wymianie rozrzadu i paska klinowego chodzi jakby miala jakas turbine - tak dziwnie i smiesznie swiszczy mam nadzieje ze po jakims czasie sie ustatkuje

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności