Skocz do zawartości

Wymiana łącznika stabilizatroa astra f


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z zamontowaniem łącznika stabilizatora bowiem cholernie ciezko jest go wcisnac na stabilizator, jakies 1/5 wbilem i dalej nie idzie. Ma ktos moze doswiadczenia z wymiana tego łącznika? Proszę o radę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiant804

A na pewno dobrałeś właściwy łącznik? Sa różne średnice drążków stabilizatora i trzeba na to zwrócić uwagę!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówki pręta stabilizatora musisz bardzo dokładnie oczyścić

pilniczek, papierek ścierny i te sprawy

Zakładając nowy delikatnie możesz natłuścić pręt

a sam łącznik wciskać jednocześnie obkręcając

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Ale jak już jesteśmy przy temacie to chciałbym wam poddać następujący problem do rozważenia. A więc w mojej astrze jadąc po równej prostej drodze ciągnie kierownicą na prawo i w związku z tym auto ucieka, jadąc po nierównej nawierzchni ciągnie w prawo i w lewo.Na zakrętach ZAWSZE ciągnie na zewnątrz zakrętu.Tnie przednie opony od środka.Próbowałem zmieniać koła -przód z tyłem,zimówki z letnimi ale dalej to samo. Byłem na diagnostyce - zbieżność w porządku wszystkie koła wyważone,ciśnienie ok,wszelkich LUZÓW I STUKÓW brak.Więc ten bezradny diagnosta doradził mi abym wymienił tuleje wahaczy,bo coś tam wypatrzył ale czy aby na pewno to będzie?Bo jak już pojadę do mechanika to chciałbym to naprawić za pierwszym razem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tnie opony to z ta informacja o prawidłowej zbieżności/geometrii (bo całość powinni chociaż sprawdzić) zbytnio nie pasuje. Tuleje czy sworznie mogą być jak najbardziej za to odpowiedzialne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawianie zbieżności podczas gdy jakieś elementy są zużyte lub uszkodzone mija się z celem.

mitem jest to, że ustawienie zbieżności usunie problem "ściągania" na którąś ze stron.

wyjedziesz 300m od warsztatu a uszkodzony element zmieni swoje położenie i już całą zbieżność szlag trafił :)

 

a te luzy i stuki sprawdzone były na trzepakach? na pewno tuleje i sworznie do zbadania http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności