Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam jak w temacie , jaki ma być kąt zapłonu ? problem jest taki ze furka na niskich obrotach zaczęła szarpać . Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Kolego michalb_84, radzę uzupełnić profil, bo wróżką nikt na forum nie jest i nie wiadomo jaki silnik Kolega posiada. silnik C12NZ Początkowy kąt wyprzedzenia zapłonu (przy 850 ą 150 obr/min i odłączonym przewodzie podciśnienia - regulowany) 10° przed ZZ silnik X12XE Początkowy kąt wyprzedzenia zapłonu (nie regulowany) 1...11° przed ZZ   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 W tym roczniku może też być silnik x12sz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 W tym roczniku może też być silnik x12szTak wiem, ale nie posiadam danych do tego silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Dla silnika x12sz- rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym) -10 przy 820-980 obr/min.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.