Gość emon123 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam posiadam Astre F 1.4 1994 r potrzebuje schemat budowy silnika posiada ktos taki schemat??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam Kolego schematu raczej nie dostaniesz bo większość jest zastrzeżona prawami autorskimi Powiedz konkretnie o co ci chodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emon123 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 chce rozebrać silnik na części pierwsze i go na nowo złożyć. Części mocno zużyte lub uszkodzone wymienić a resztę wymyć i wyczyścić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 chce rozebrać silnik na części pierwsze i go na nowo złożyć. Części mocno zużyte lub uszkodzone wymienić a resztę wymyć i wyczyścićMasz chłopie pojęcie o tym czym jest silnik.Zazdroszczę niezachwianej wiary w swoje możliwości.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 emon123, nie lepiej ci kupić silnik inny?? dziś też łepek o takim czymś mówi zobacz http://forum.opel24.com/ile-za-kapitalny-remont-silnika-vt45376.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emon123 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 chodzi o to ze kupiłem sobie silnik z przebiegiem 15000tys który pracuje cicho i równo i chce go wstawić a ten co wymotuje chciałem wyremontować i złożyć na cycuś i sprzedać trochę się zajmuje silnikami na co dzień bo ten co mam teraz strasznie mi stuka chodzi jak jakiś traktor   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czejen Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 nie zarobisz sprzedając taki silnik sama wymiana uszczelek, uszczelniaczy, planowanie głowy, wymiana pierścieni, rozrządu, wymienić popychacze itd to przynajmniej 1000zł... a potem za ile chcesz go sprzedać ? reanimować trupa na chwile się nie opłaca, tym bardziej aby go sprzedać. kupiłeś silnik który ma 15 tysięcy km? sam chciałbym taki gdzieś znaleźć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.