Gość Mariusz_760301 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 W DTI wymiana UPG kosztuje ponad 1000 zł - głowica tak często nie pęka jak w 1,7 - tam to jest nagminne. Podczas wymiany UPG wymienia się też trawersy. Myślę, że ta detekcja spalin w płynie chłodniczym kosztuje ok 20 zł - więc to nie pieniądze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/3/#findComment-95334 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwwariusz Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Spaliny w układzie chłodzenia sprawdzić można,, ale gdybyś podjechał do dobrego mechanika samochodowego to po odkręceniu korka zbiornika wyrównawczego powie Ci że problem jest w UPG. Może jeszcze dodatkowo okazać się po zdemontowaniu głowicy jest ona pęknięta, no ale i tak musisz ją zdemontować. Pęknięcia można zrobić. Jeżeli nie masz kasy a płyn z układu chłodzenia nie dostaje się do oleju to bardzo lekko(ledwie co)zakręć korek zbiornika wyrównawczym i można jeździć. Tylko trzeba kontrolować i dolewać płynu do układu chłodzenia. Im będziesz bardziej gazował i szalał tym więcej będzie ubywało płynu. Miałem też taki problem. Pół roku jeździłem, kombinowałem, wymieniałem różne części aż się wku..... wymieniałem UPG głowice zrobili mi łącznie ze spawaniem. Teraz już nie dźwigam codziennie maski silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/3/#findComment-95317 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Witam Panowie! Jednak u mnie pekła głowica dzis się rano dowiedziałem ale na szczescie juz kupiłem dzisiaj w sumie to nie jest tania naprawa jak naprawie autko to zdam relacje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/3/#findComment-92268 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Ciekaw jestem, gdzie popękała? jeśli możesz to wypytaj w tym temacie mechanika i daj znać. Powodzenia!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/3/#findComment-92167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Witam a wiec asterka odebrana smiga elegancko została wymieniona głowcia jak pisałem wczesniej i do tego uszczelka splanowanie głowicy przy okazji pasek rozrząd pompa wody oleje i filtry i się zrobiła bardzo ładna sumka 2100zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/3/#findComment-89844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 tapiseba84, ta cena to razem z głowicą czy tylko robota +części (ile dałeś za głowicę). Pytam bo niedawno robiłem to samo tylko w Astrze F (post wyżej). Napisz jak długo miałeś te objawy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/3/#findComment-89773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 to cena juz z głowica i całosc cześći też objawy mialem ze ciagle mi uciekał płyn i mialem olej w układzie chlodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/3/#findComment-89628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karnasiontko Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam wszystkich. Mam nadzieje że podpinam sie do odpowiedniego wątku. Jestem już na granicy desperacji więc proszę Was o pomoc. Nabyłem nie dawno astre 1,7 DTI marki ISUZU z 2000 roku. Wszystko było pięknie i ładnie dopóki nie sprawdziłem ostatnio poziomu płynu chłodzącego. okazało się że cały zbiorniczek wyrównawczy jest dookoła obsmarowany czarnym olejem...a na wierzu pływają charakterystyczne "oka". wizyta u mechanika: diagnoza - uszczelka pod głowicą. niestety nie mam w krakowie żadnego znajomego mechanika, więc postanowiłem samodzielnie dowiedzieć się przez oddaniem auta jeszcze kilku rzeczy. I szukając na forum informacji na temat objawów wadliwej uszczelki pod głowicą muszę powiedzieć że ich nie mam... Jedyne co się dzieje to: - olej w zbiorniczku wyrównawczym, - dość znacznie przekroczony poziom oleju (wymianę miałem 2 tyg temu, teraz jest 1,5 razy tyle), - żadnego dymku z rury przy odpalaniu czy jeździe, - żadnych problemów z obrotami i grzaniem, Generalnie wszystko chodzi jak lala, więc nie wiem co robić. Nie znam się na tym więc proszę o jakikolwiek inne sugestie i kierunkowskazy:) dodam jeszcze że widać od spodu wyciek oleju ale 2 tyg temu miałem z tego powodu zmienianą uszczelkę pod filtrem oleju, więc to chyba nie ma związku z sprawą... proszę Was o pomoc. Dzięki wielkie Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/3/#findComment-89277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 karnasiontko, takie objawy jak u Ciebie występują jeszcze przy uszkodzonej chłodniczki oleju: http://forum.opel24.com/chlodniczka-oleju-astra-17-dti-vt6855.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/3/#findComment-89267 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 karnasiontko, to może być wina pękniętej chodniczki oleju o wtedy płyn dostaje się do oleju ale również olej do płynu. Gdzieś były o tym posty ale musisz poszukać. Tak poza tym jeśli płyn dostaje się do oleju to możesz załatwić silnik bo nie będzie smarowania i go zatrzesz. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/3/#findComment-89266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.