Gość karnasiontko Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 dlatego póki co auto stoi i czeka je ewentualnie jeszcze tylko dojazd do mechanika... ten gość u którego byłem od razu mówi że to na pewno nie chłodnica oleju... choć po przeczytaniu tony postów na forum - miałem nadzieje że to będzie to...(niższe koszty). i teraz juz sam nie wiem co robić...jednak dobry znajomy mechanik to SKARB.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/4/#findComment-89262 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Wymiana chłodniczki oleju to mniejszy wydatek i żadna ingerencja w silnik więc może warto zaryzykować (używana chłodniczka kosztuje na szrocie koło stówy) niż robić UPG.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/4/#findComment-89253 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Różnica pomiedzy uszkodzoną chlodniczką a UPG.Jak poszla chłodniczka to po odkreceniu korka na zbiorniczku wyrownawczym nie bedzie cisnienia(zaraz po zatrzymaniu silnika),oraz w oleju nie bedzie płynu chłodniczego(wiem nie zawsze ale w wiekszości przypadków tak jest)odkrecamy z zachowaniem ostroznosci zeby nie poparzyć sie ,jak padła UPG-bedzie dość duze cisnienie w zbiorniczku wyrównawczym.Oczywiscie nie tyczy sie to 100%przypadków ale wiekszości .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/4/#findComment-89196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karnasiontko Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 okej, mam w takim razie jeszcze jedno pytanie. Zakładając że to będzie wina UPG i zdecyduję się ją wymienić, co jeszcze przy okazji warto zrobić? Jest to poważna ingerencja w silnik więc co przy okazji samej UPG wymienić, lub na co zwrócić uwagę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/4/#findComment-89189 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 A moze lepiej poczekać z ta uszczelką,zmienić mechanika? I sprawdzić chłodniczke.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/4/#findComment-89176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 karnasiontko, Jeszcze jedna sugestia co do wycieku oleju, jak mogłeś mieć wymienianą uszczelkę pod filtrem oleju skoro uszczelka jest na filtrze (chyba że masz wymieniany sam wkład bo nie wiem jak jest w tym silniku)). Poza tym skoro masz za duży poziom oleju to wtedy również będzie go wywalało uszczelkami, a może cieknie dlatego że właśnie jest pęknięta chłodniczka. Lepiej sprawdzić to niż zaczynać od wymianu UPG.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/4/#findComment-89105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (chyba że masz wymieniany sam wkład bo nie wiem jak jest w tym silniku)W Y1,7dt jest wymieniany sam wkład filtra oleju.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/4/#findComment-89099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemas_222 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam! jestem już od 2 lat posiadaczem Opla ASTRY 1,7 dti z isuzowskim silnikiem z 2001r. no i nie miałem z nim problemów aż do dziś bo zauważyłem iż w zbiorniczku od płynu chłodniczego znajduje się 2 cm oleju a pod nim normalny zielony płyn chłodniczy a stan oleju nie zmienił się i poza tym wszystko gra jest super dynamiczny i wogóle nie mam zastrzeżeń ostatnio zrobiłem nim 2000 km i było super a dziś zaglądam i olej w zbiorniczku kiedyś już tak miałem ale po 2 dniach samo przeszło i nie wiem co to może być ? jeżdżę nim w więkrzości po mieście no i nie wiem czy jest coś do wymiany czy to tylko przez to moje miastowe zamulanie auta bo rzadko wyjeżdżam na dłuższe trasy może to w tym wina?? Bardzo Proszę o poradę bo nie wiem co mam zrobić!? Z Góry Wielkie Dzięki! Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/4/#findComment-89042 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karnasiontko Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 dzisiaj po przejechaniu 4 km i odstaniu 2 godz okazało się że poziom "oleju" znowu poszedł grubo w górę. a na początku miałem w ogóle problem z odpaleniem... chcąc uniknąć zatarcia, odstawiłem auto. jutro laweta i mechanik. i zobaczymy co jest grane. Osobiście obstawiam UPG i modlę się żeby nie okazało się że silnik jest juz na etapie częściowego zatarcia... Dam znać jak poszło. [ Dodano: Wto Mar 30, 2010 01:18 ] u mnie okazało się że to jednak UPG....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28301-ubywaj%C4%85cy-p%C5%82yn-ch%C5%82odniczy-w-nietypowy-spos%C3%B3b/page/4/#findComment-89000 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.