Skocz do zawartości

Ubywający płyn chłodniczy w nietypowy sposób


Rekomendowane odpowiedzi

Gość karnasiontko

dlatego póki co auto stoi i czeka je ewentualnie jeszcze tylko dojazd do mechanika... ten gość u którego byłem od razu mówi że to na pewno nie chłodnica oleju... choć po przeczytaniu tony postów na forum - miałem nadzieje że to będzie to...(niższe koszty). i teraz juz sam nie wiem co robić...jednak dobry znajomy mechanik to SKARB.

 

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wymiana chłodniczki oleju to mniejszy wydatek i

żadna ingerencja w silnik więc może warto

zaryzykować (używana chłodniczka kosztuje na szrocie

koło stówy) niż robić UPG.

 

Gość Anonymous

Różnica pomiedzy uszkodzoną chlodniczką a UPG.Jak poszla chłodniczka to po odkreceniu korka na zbiorniczku wyrownawczym nie bedzie cisnienia(zaraz po zatrzymaniu silnika),oraz w oleju nie bedzie płynu chłodniczego(wiem nie zawsze ale w wiekszości przypadków tak jest)odkrecamy z zachowaniem ostroznosci zeby nie poparzyć sie :lol: ,jak padła UPG-bedzie dość duze cisnienie w zbiorniczku wyrównawczym.Oczywiscie nie tyczy sie to 100%przypadków ale wiekszości :lol: .

 

Gość karnasiontko

okej, mam w takim razie jeszcze jedno pytanie. Zakładając że to będzie wina UPG i zdecyduję się ją wymienić, co jeszcze przy okazji warto zrobić? Jest to poważna ingerencja w silnik więc co przy okazji samej UPG wymienić, lub na co zwrócić uwagę?

 

Gość Piotrusss1970
karnasiontko, Jeszcze jedna sugestia co do wycieku oleju, jak mogłeś mieć wymienianą uszczelkę pod filtrem oleju skoro uszczelka jest na filtrze (chyba że masz wymieniany sam wkład bo nie wiem jak jest w tym silniku)). Poza tym skoro masz za duży poziom oleju to wtedy również będzie go wywalało uszczelkami, a może cieknie dlatego że właśnie jest pęknięta chłodniczka. Lepiej sprawdzić to niż zaczynać od wymianu UPG.

 

Gość Przemas_222

Witam! jestem już od 2 lat posiadaczem Opla ASTRY 1,7 dti z isuzowskim silnikiem z 2001r. no i nie miałem z nim problemów aż do dziś bo zauważyłem iż w zbiorniczku od płynu chłodniczego znajduje się 2 cm oleju a pod nim normalny zielony płyn chłodniczy a stan oleju nie zmienił się i poza tym wszystko gra jest super dynamiczny i wogóle nie mam zastrzeżeń ostatnio zrobiłem nim 2000 km i było super a dziś zaglądam i olej w zbiorniczku kiedyś już tak miałem ale po 2 dniach samo przeszło i nie wiem co to może być ? jeżdżę nim w więkrzości po mieście no i nie wiem czy jest coś do wymiany czy to tylko przez to moje miastowe zamulanie auta bo rzadko wyjeżdżam na dłuższe trasy może to w tym wina?? Bardzo Proszę o poradę bo nie wiem co mam zrobić!?

Z Góry Wielkie Dzięki!

Pozdrawiam

 

Gość karnasiontko

dzisiaj po przejechaniu 4 km i odstaniu 2 godz okazało się że poziom "oleju" znowu poszedł grubo w górę. a na początku miałem w ogóle problem z odpaleniem... chcąc uniknąć zatarcia, odstawiłem auto. jutro laweta i mechanik. i zobaczymy co jest grane. Osobiście obstawiam UPG i modlę się żeby nie okazało się że silnik jest juz na etapie częściowego zatarcia... Dam znać jak poszło.

 

[ Dodano: Wto Mar 30, 2010 01:18 ]

u mnie okazało się że to jednak UPG.... ;)

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności