Skocz do zawartości

problem z odpalaniem na cieplym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Gość krystian18tm

Witam! Otoz mam taki problem. Mam calibre 2.0 16v z LPG, jak Cali jest zimna tj. odpalam ja po min 3-4 godzinach od zgaszenia silnika to pali bez problemu za pierwszy razem,ale jesli nie zaskoczy za pierwszym razem to bardzo ciezko albo w ogole juz nie odpali. Gdy wylaczam silnik po np. pokonaniu 20km, odpale ja chwile potem ale z krotkim kreceniem,po jakiejs godzinie nie ma szans zeby jej odpalic. musze przeczekac jakies 3-4 godziny jak wczesniej wspomnialem.

Dodam ze podczas normalnej jazdy przy dojezdzaniu do skrzyzowania tj. po wcisnieciu sprzegla spadaja obroty i prawie zawsze gasnie ale tylko na gazie, na benzynie nie zauwazylem tego.

Posze o pomoc. Tak sie nie da jezdzic,nigdy nie wiem kiedy bedzie mi potrzebny samochod itp.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28344-problem-z-odpalaniem-na-cieplym-silniku/
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

krystian18tm, nie wiem czy sam dasz radę czy nie musisz jechać na kompa

Ale zobacz to

http://forum.opel24.com/kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika-vt41827.htm

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28344-problem-z-odpalaniem-na-cieplym-silniku/#findComment-96190
Udostępnij na innych stronach

Gość krystian18tm

podlaczalem to na wszystkie sposoby i nic sie nie pokazywalo.

nie wiem co zle robie....

 

[ Dodano: Sro Mar 03, 2010 14:10 ]

dziwna sprawa. jak podlaczam A z B to nic nie wyskakuje.

podlaczylem A z K czyli sprawdzenie bledow ABS-u to wyskakuje mi 41 i 56

 

*41-czujnik przedn. lewego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika

 

*56-linia transmisji danych-napięcie za niskie

 

czemu A i B nic nie pokazuje???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28344-problem-z-odpalaniem-na-cieplym-silniku/#findComment-96056
Udostępnij na innych stronach

A palił Ci się wcześniej check? Jeżeli nie, to może po prostu żarówka spalona. A rozumiem ,że zawsze odpalasz na benzynie? Radze sprawdzić czujnik temperatury. A obroty po wciśnięciu sprzęgła mogą spadać być może od uszkodzonego silniczka krokowego(ten elektro zawór sterujący niskimi obrotami na jałowym).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28344-problem-z-odpalaniem-na-cieplym-silniku/#findComment-95977
Udostępnij na innych stronach

Gość krystian18tm

Wlasnie ten check engine czesto mi sie zapalal podczas jazdy i gasl po jakims czasie wiec raczej zarowka nie jest spalona. wydawalo mi sie jakby sie zapalal na dziurach itp i zaraz gasl albo mrygal czasami.

 

pale na benzynie,a po ok5min. przelacza mi na gaz.

 

slnika krokowego u mnie brak,gdyz przy diagnostyce gazu okazalo sie ze jest niesprawny,gazownicy wstawili mi takie reczne pokretlo, mysle ze nie zdaje to egzaminu.

 

dobra, a gdzie znajde czujnik temperatury??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28344-problem-z-odpalaniem-na-cieplym-silniku/#findComment-95884
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności