Skocz do zawartości

problem z odpalaniem na cieplym silniku


Gość krystian18tm

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krystian18tm

Witam! Otoz mam taki problem. Mam calibre 2.0 16v z LPG, jak Cali jest zimna tj. odpalam ja po min 3-4 godzinach od zgaszenia silnika to pali bez problemu za pierwszy razem,ale jesli nie zaskoczy za pierwszym razem to bardzo ciezko albo w ogole juz nie odpali. Gdy wylaczam silnik po np. pokonaniu 20km, odpale ja chwile potem ale z krotkim kreceniem,po jakiejs godzinie nie ma szans zeby jej odpalic. musze przeczekac jakies 3-4 godziny jak wczesniej wspomnialem.

Dodam ze podczas normalnej jazdy przy dojezdzaniu do skrzyzowania tj. po wcisnieciu sprzegla spadaja obroty i prawie zawsze gasnie ale tylko na gazie, na benzynie nie zauwazylem tego.

Posze o pomoc. Tak sie nie da jezdzic,nigdy nie wiem kiedy bedzie mi potrzebny samochod itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krystian18tm

nie,nie wiem jak. nie jestem asem jesli chodzi o auta.

mozesz napisac jak to zrobic?

czytalem kiedys jak to robic ale nie wiem do konca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krystian18tm

podlaczalem to na wszystkie sposoby i nic sie nie pokazywalo.

nie wiem co zle robie....

 

[ Dodano: Sro Mar 03, 2010 14:10 ]

dziwna sprawa. jak podlaczam A z B to nic nie wyskakuje.

podlaczylem A z K czyli sprawdzenie bledow ABS-u to wyskakuje mi 41 i 56

 

*41-czujnik przedn. lewego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika

 

*56-linia transmisji danych-napięcie za niskie

 

czemu A i B nic nie pokazuje???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A palił Ci się wcześniej check? Jeżeli nie, to może po prostu żarówka spalona. A rozumiem ,że zawsze odpalasz na benzynie? Radze sprawdzić czujnik temperatury. A obroty po wciśnięciu sprzęgła mogą spadać być może od uszkodzonego silniczka krokowego(ten elektro zawór sterujący niskimi obrotami na jałowym).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krystian18tm

Wlasnie ten check engine czesto mi sie zapalal podczas jazdy i gasl po jakims czasie wiec raczej zarowka nie jest spalona. wydawalo mi sie jakby sie zapalal na dziurach itp i zaraz gasl albo mrygal czasami.

 

pale na benzynie,a po ok5min. przelacza mi na gaz.

 

slnika krokowego u mnie brak,gdyz przy diagnostyce gazu okazalo sie ze jest niesprawny,gazownicy wstawili mi takie reczne pokretlo, mysle ze nie zdaje to egzaminu.

 

dobra, a gdzie znajde czujnik temperatury??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności