Skocz do zawartości

Brak mocy-Corsa 1.7 D isuzu


Gość wojtekg

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojtekg

Witam.Od niedawna jestem posiadaczem opla corsy 1.7 D 1997 r silnik isuzu z przebiegiem 200 tys.Silnik pali na dotyk nawet w największe mrozy jednak brakuje mu mocy.Silnik jak jest zimny ciągnie dobrze jednak gdy trochę złapie temperatury słabnie.Ciekawostka jest to ze nawet jak silnik ma swoja temperaturę to jest mulasty do 3 tys obrotów.Po przekroczeniu 3 tys silnik ciągnie dobrze i od razu czuć ze jest wszystko ok.Dodam tylko ze filtr paliwa powietrza i rozrząd został niedawno wymieniony.

 

Poprawiłem tytuł na czytelny/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie wszystko jest ok. Z tego co wiem to japońskie silniki słyną z tego, że po wejściu na odpowiednie obroty stają się rześkie. W moim aucie jest podobnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojtekg

Według mnie wszystko jest ok. Z tego co wiem to japońskie silniki słyną z tego, że po wejściu na odpowiednie obroty stają się rześkie. W moim aucie jest podobnie.

napewno cos nie tak bo nawet ciezko jest rozbujac ja na 4 biegu do tych 3 tys.,nie mowa juz o 5 biegu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.Od niedawna jestem posiadaczem opla corsy 1.7 D 1997 r silnik isuzu z przebiegiem 200 tys.Silnik pali na dotyk nawet w największe mrozy jednak brakuje mu mocy.Silnik jak jest zimny ciągnie dobrze jednak gdy trochę złapie temperatury słabnie.Ciekawostka jest to ze nawet jak silnik ma swoja temperaturę to jest mulasty do 3 tys obrotów.Po przekroczeniu 3 tys silnik ciągnie dobrze i od razu czuć ze jest wszystko ok.Dodam tylko ze filtr paliwa powietrza i rozrząd został niedawno wymieniony.

 

Poprawiłem tytuł na czytelny/ andrzej_m55

mam podobny problem i co znalazłeś co to było?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd wiecie ile macie obrotów macie obrotomierz?

te silniki mają skłonność zapowietrzania się zwłaszcza jak się jeździ na rezerwie

spróbuj odpowietrzyć chwila roboty, do wtrysków łatwy dostęp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia mogę polecić wyczyszczenie kolektora ssącego i zaworu EGR. Jeśli tam masz dużo syfu po wyczyszczeniu samochód na dolnych obrotach będzie znacznie mocniejszy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd wiecie ile macie obrotów macie obrotomierz?

te silniki mają skłonność zapowietrzania się zwłaszcza jak się jeździ na rezerwie

spróbuj odpowietrzyć chwila roboty, do wtrysków łatwy dostęp

jak się odpowietrza bo ja laik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia mogę polecić wyczyszczenie kolektora ssącego i zaworu EGR. Jeśli tam masz dużo syfu po wyczyszczeniu samochód na dolnych obrotach będzie znacznie mocniejszy.

a co jak nieraz głośno pracuje silnik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd wiecie ile macie obrotów macie obrotomierz?

W moim aucie jest.

jak się odpowietrza bo ja laik

Np: http://forum.opel24.com/topic/34763-Odpowietrzanie-ukladu-paliwowego-silinik-17-DI-Isuzu/

Kolega rostex napisał. Ale tego typu tematów jest sporo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności