Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 witam, od czasu kupna auta mam maly problem. Zapala sie kontrolka CHECK i nie da sie jechac szybciej niz 100 km/h, nawet pedal gazu dociskam do konca ale nic to nie daje. Turbina jest po regeneracji, zawory EGR byly wymienione. Auto bylo tez sprawdzane komputerem, wykazalo ze uszkodzony jest jeden z zaworow egr (przy akumulatorze), ktory wymienilem. Czyscilem rowniez kolektor dolotowy. prosze o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28486-problem-z-moc%C4%85-silnika-di-16v/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 bylo tez sprawdzane komputerem, wykazalo ze uszkodzony jest jeden z zaworow egrPowodem może być przeplywka,a komp tego nie wykaże.Pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28486-problem-z-moc%C4%85-silnika-di-16v/#findComment-95038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Sprawdź też podciśnienie na wakupompie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28486-problem-z-moc%C4%85-silnika-di-16v/#findComment-94703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wujek8891 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Witam miałem taki sam problem,komp pokazywał zawór egr kupiłem 2 nowe i leżą w domu (mam do sprzedania 2 sztuki sa nowe jesli ktos bedzie zainteresowany prosze o kontakt nr gg19536872 nr tel661785714)jestem mechanikem i sam doszłęm co wkoncu było.na 99%bedzie to vacu pompa.chyba ze sa gdzieś wężyki przetarte.koszt nowej orginał GM około 1000zł zamienniki 600zł ale nie polecam.mam patent jak zrobić to bez wymiany pompy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28486-problem-z-moc%C4%85-silnika-di-16v/#findComment-94700 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 mam patent jak zrobić to bez wymiany pompyCzyżby z rodzaju wiem ale nie powiem. Niech zgadnę, wpięcie się w przewód przed zaworem zwrotnym do serwa to nie rozwiązanie chyba że to inna metoda. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28486-problem-z-moc%C4%85-silnika-di-16v/#findComment-94666 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wujek8891 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 czemu to jest nie rozwiazanie? ja u siebie mam tak zrobione i jezdze 1,5 roku i jest dobrze.Pozatym w audi czy vw ma tak zrobione tylko orginalnie maja króciec przy zaworku czyli to samo jak ja zrobiłem.można jeszcze wstawić wieksza rórke zamiast tej małej bo ta mała ma średnice okolo 1 mm i jak jest nowa to ciągnie jak obudowa sie wytrze to juz gubi cisnienie.No chyba ze ma ktoś dużo kasy to może wymieniąć na nową.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28486-problem-z-moc%C4%85-silnika-di-16v/#findComment-94655 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 bylo tez sprawdzane komputerem, wykazalo ze uszkodzony jest jeden z zaworow egrPowodem może być przeplywka,a komp tego nie wykaże.Pzdr. wymienilem przeplywke i auto chodzi jak rakieta dziekuje bardzo za pomoc. pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28486-problem-z-moc%C4%85-silnika-di-16v/#findComment-92910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 wymienilem przeplywke i auto chodzi jak rakieta To fajnie ze autko smiga, życzę szerokości.Pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28486-problem-z-moc%C4%85-silnika-di-16v/#findComment-92770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi12 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 A ja mam trochę inny problem z vectrą DTI 2.0. Gdy tylko temperatura powietrza wzrasta powyżej 20 stopni zapala się check. Jedynka muł, dwójka muł do 2 tys. obrotów. Później nagle dostaje kopa. Na trasie bez uwag. Jesienią wymieniłem przepływkę, wyczyściłem cały syf w kolektorze dolotowym, ale zrobiło się chłodniej i problem zniknął. Wiosną gdy jednego dnia zrobiło się cieplej, znowu problem z checkiem. Nadmieniam, że erg jest sprawne, sprawdziłem elektrozawory, wężyki podciśnienia itd. Słyszałem, że warto odłączyć klemę ujemną od akumulatora i wtedy wykasuje się zapamiętany błąd. Proszę o podpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28486-problem-z-moc%C4%85-silnika-di-16v/#findComment-87954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek21 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 witam jaką wymienić prze pływkę i jaki to jest ten patent bo mam ten sam problem i jestem zielony pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28486-problem-z-moc%C4%85-silnika-di-16v/#findComment-53976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.