Skocz do zawartości

problem z mocą silnika DI 16V


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam, od czasu kupna auta mam maly problem. Zapala sie kontrolka CHECK i nie da sie jechac szybciej niz 100 km/h, nawet pedal gazu dociskam do konca ale nic to nie daje. Turbina jest po regeneracji, zawory EGR byly wymienione. Auto bylo tez sprawdzane komputerem, wykazalo ze uszkodzony jest jeden z zaworow egr (przy akumulatorze), ktory wymienilem. Czyscilem rowniez kolektor dolotowy. prosze o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

bylo tez sprawdzane komputerem, wykazalo ze uszkodzony jest jeden z zaworow egr

Powodem może być przeplywka,a komp tego nie wykaże.Pzdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wujek8891

Witam miałem taki sam problem,komp pokazywał zawór egr kupiłem 2 nowe i leżą w domu (mam do sprzedania 2 sztuki sa nowe jesli ktos bedzie zainteresowany prosze o kontakt nr gg19536872 nr tel661785714)jestem mechanikem i sam doszłęm co wkoncu było.na 99%bedzie to vacu pompa.chyba ze sa gdzieś wężyki przetarte.koszt nowej orginał GM około 1000zł zamienniki 600zł ale nie polecam.mam patent jak zrobić to bez wymiany pompy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam patent jak zrobić to bez wymiany pompy

Czyżby z rodzaju wiem ale nie powiem. Niech zgadnę, wpięcie się w przewód przed zaworem zwrotnym do serwa to nie rozwiązanie chyba że to inna metoda. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wujek8891

czemu to jest nie rozwiazanie? ja u siebie mam tak zrobione i jezdze 1,5 roku i jest dobrze.Pozatym w audi czy vw ma tak zrobione tylko orginalnie maja króciec przy zaworku czyli to samo jak ja zrobiłem.można jeszcze wstawić wieksza rórke zamiast tej małej bo ta mała ma średnice okolo 1 mm i jak jest nowa to ciągnie jak obudowa sie wytrze to juz gubi cisnienie.No chyba ze ma ktoś dużo kasy to może wymieniąć na nową.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

bylo tez sprawdzane komputerem, wykazalo ze uszkodzony jest jeden z zaworow egr

Powodem może być przeplywka,a komp tego nie wykaże.Pzdr.

wymienilem przeplywke i auto chodzi jak rakieta :D dziekuje bardzo za pomoc.

 

pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A ja mam trochę inny problem z vectrą DTI 2.0. Gdy tylko temperatura powietrza wzrasta powyżej 20 stopni zapala się check. Jedynka muł, dwójka muł do 2 tys. obrotów. Później nagle dostaje kopa. Na trasie bez uwag. Jesienią wymieniłem przepływkę, wyczyściłem cały syf w kolektorze dolotowym, ale zrobiło się chłodniej i problem zniknął. Wiosną gdy jednego dnia zrobiło się cieplej, znowu problem z checkiem. Nadmieniam, że erg jest sprawne, sprawdziłem elektrozawory, wężyki podciśnienia itd. Słyszałem, że warto odłączyć klemę ujemną od akumulatora i wtedy wykasuje się zapamiętany błąd. Proszę o podpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności