Gość Fenixom191123 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Witam Tak jak w temacie gaźnik Pierburga ale jaki model nie wiem wiem . Chodzi mi oto gdzie są śruby do regulacji na co zwrócić uwagę przy regulacji i co wyczyścić , zaczął szarpać podczas jazdy jak puszczę sprzęgło i szarpię , pewnie i sprzęgło będzie do wymiany same koszta . Gaźnik nie był czyszczony chyba z kilka lat a co jakiś czas trzeba rozebrać umyć przeczyścić aby wszystko dobrze chodziło i grało Proszę o zdięcia Silnika i co po kolei zrobić Dzięki za pomoc Pozdr Poprawiłem w tytule"regulamin 3,1"/ andrzej_m55 [ Dodano: Nie Mar 07, 2010 18:37 ] POMOŻE KTOŚ Wiem że były montowane takie gaźniki w 1.3 gaźnik Pierburg 35 PDSI gaźnik Pierburg 1 B 1 1.3 I to wtrysk jednopunktowy lepsze od gaźnika ale tego silnika dziadek nie ma szkoda gaźnik Pierburg 2 E 3--Ale ten ma 75 KM a Kadett ma 60 / 44KW Jak ktoś może to niech opiszę te 3 gaźniki co i jak , jak rozebrać na części na co zwrócić uwagę itp [ Dodano: Pon Mar 08, 2010 10:12 ] Pomoże KTOŚ ???? [ Dodano: Nie Mar 28, 2010 20:53 ] Witam Pomoże ktoś z tymi gaźniakmi opis, jak regulować na co zwrócić uwagę itp Jednym słowem wszystko co może się mi przydać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28510-opel-kadett-13-kombi-60km-regulacja-ga%C5%BAnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.