Gość Fenixom191123 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Witam Tak jak w temacie gaźnik Pierburga ale jaki model nie wiem wiem . Chodzi mi oto gdzie są śruby do regulacji na co zwrócić uwagę przy regulacji i co wyczyścić , zaczął szarpać podczas jazdy jak puszczę sprzęgło i szarpię , pewnie i sprzęgło będzie do wymiany same koszta . Gaźnik nie był czyszczony chyba z kilka lat a co jakiś czas trzeba rozebrać umyć przeczyścić aby wszystko dobrze chodziło i grało Proszę o zdięcia Silnika i co po kolei zrobić Dzięki za pomoc Pozdr Poprawiłem w tytule"regulamin 3,1"/ andrzej_m55 [ Dodano: Nie Mar 07, 2010 18:37 ] POMOŻE KTOŚ Wiem że były montowane takie gaźniki w 1.3 gaźnik Pierburg 35 PDSI gaźnik Pierburg 1 B 1 1.3 I to wtrysk jednopunktowy lepsze od gaźnika ale tego silnika dziadek nie ma szkoda gaźnik Pierburg 2 E 3--Ale ten ma 75 KM a Kadett ma 60 / 44KW Jak ktoś może to niech opiszę te 3 gaźniki co i jak , jak rozebrać na części na co zwrócić uwagę itp [ Dodano: Pon Mar 08, 2010 10:12 ] Pomoże KTOŚ ???? [ Dodano: Nie Mar 28, 2010 20:53 ] Witam Pomoże ktoś z tymi gaźniakmi opis, jak regulować na co zwrócić uwagę itp Jednym słowem wszystko co może się mi przydać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.