Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Moze ktos napisac kto juz wymieniał jak jest rzeczywiscie z tym wkrecaniem - chodzi o Astre G - felga na 5 srób - system hamulcowy Boscha

Ja mam tak samo tylko felga na 4 śruby.

Jeżeli chodzi o tłoczek to ścisk stolarski do ściskania i jakiś klucz (typu żabka) do wkręcania.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2853-wymiana-klock%C3%B3w-z-ty%C5%82u/page/2/#findComment-173639
Udostępnij na innych stronach

jakie wciskanie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

odpowiedni klucz i wkręcanie,wkręcanie i wkręcanie,

miałem prawie cały tłok na wieszku i długo to szło ale się kręcił,przy wciskaniu ani drgnął.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2853-wymiana-klock%C3%B3w-z-ty%C5%82u/page/2/#findComment-171856
Udostępnij na innych stronach

Poradzilem sobie w 2 osoby - jedna krecila, a druga dociskala ten tloczeek - samo krecenie nic nie dawalo.

Z druga strona bylo wiecej problemu - nie chcial sie wkrecic - i tu pomógł scisk stolarski - jeden wkrecal scisk, a drugi krecil zabką.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2853-wymiana-klock%C3%B3w-z-ty%C5%82u/page/2/#findComment-171821
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

maciek, Witam

Czyściłem dzisiaj tłoczki bo blokowało mi hamulec po zaciągnięciu ręcznego

Wyczytałem z książki ze trzeba "ustawić tłok tak, aby wcięcia w tłoku pokrywało się ze znakiem na zacisku". Jak Pan sobie z tym poradził, bo ja ustawiłem wskaźnik równo z tłoczkiem. Czy tak jest dobrze, a może trzeba go trochę wykręcić? Bo nawet ręczny gorzej działa

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2853-wymiana-klock%C3%B3w-z-ty%C5%82u/page/2/#findComment-407
Udostępnij na innych stronach

Tutaj znajdziecie piękny manual, jak wymienić tarcze i klocki z tyłu samochodu.

http://www.astra.auto.pl/content/view/348/48/1/0/ :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2853-wymiana-klock%C3%B3w-z-ty%C5%82u/page/2/#findComment-173
Udostępnij na innych stronach

Gość Pawelek82B

Tylko że to odnosi się do zacisków firmy Lucas. W Bosch'u jest podobnie ale są pewne różnice. Samo wciskanie tłoczka z tyłu wygląda tak samo ale wymontowanie zacisku odbywa się przez odkręcenie jednej śruby na dole i odchylenie zacisku w górę, po wcześniejszym wyczepieniu linki i pancerza z uchwytu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2853-wymiana-klock%C3%B3w-z-ty%C5%82u/page/2/#findComment-158
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Musze zdjac tarzce do przetoczenia bo dostały bicia, ale ostatnio dość mocno dokrecilem ta srube na dole na klucz 13 - teraz jeszcze przerdzewialo i ani drgnie - klucz sie zsuwa - przecinakiem tez nie chce ruszyc, wd40 nie pomaga - śruba jeszzce jaks niski łeb ma - ma ktos jakis patent jak to odkrecić aby coś nie uszkodzić?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2853-wymiana-klock%C3%B3w-z-ty%C5%82u/page/2/#findComment-466499
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności