Skocz do zawartości

kadett muli sie i szarpie


Rekomendowane odpowiedzi

Skoro strzelał w wydech w pierwszej kolejności sprawdziłbym rozrząd.

Jeśli jest duży luz, to bardzo prawdopodobne, że przeskoczył. Na szczęście masz bez kolizyjny silnik

 

Inna opcja, to spróbuj odpalić silnik z odłączonym map-sensorem. Znajdziesz go na grodzi, za obudową filtra powietrza, idzie od niego wężyk do kolektora ssącego.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-90204
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

zgodzę się z kolegą cursor, z tą kopułką i palcem - warto tam zajrzeć, te 2 rzeczy mogą sporo nabruździć w silniku, ale czy na odłączonym mapsensorze nie będzie silnika zalewało? chyba że masz na myśli odpięcie kostki od niego. a jak strzela to może zapłon być źle ustawiony.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-90203
Udostępnij na innych stronach

Był już taki temat na forum (mój temat)... ale opcja "szukaj" nie jest koledze znana. Wymień cewkę zapłonową bo Twoja się już skończyła!

Miałem dokładnie te same objawy.

Powodzenia.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-90193
Udostępnij na innych stronach

ale czy na odłączonym mapsensorze nie będzie silnika zalewało?

Na podstawie map-sensora ECU steruje zapłonem.

 

Uwalony map-sensor potrafi uniemożliwić odpalić auto.

Miałem taką sytuację w c18nz od mojej madry, silnik złapał nagle muła, za chwilę zdechł i nie chciał ruszyć.

Dopiero podmiana map-sensora dała rezultat.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-90076
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wiem,że nie jestem zbyt zorganizowany :lol: więc znów wracam do tematu...

wystarczyło przeczyścić styki na module w aparacie zapłonowym,po zimie widać trochę dostało,a zwłaszcza,że problemy zaczęły się jak tylko puściły mrozy.Po usunięciu korozji jest prawie dobrze,ale coś jeszcze się muli,może jeszcze faktycznie kopułka,bo wciąż zauważam wpływ wilgotności powietrza na pracę silnika,wciąż zamula przy zbyt gwałtownym wciśnięciu gazu...no i jeszcze świece,bo w tej chwili mam każdą inną,tylko nie wiem,czy to ma aż tak wielkie znaczenie?

 

[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 18:08 ]

A!i jeszcze chciałem coś spytać o odczyt błędów,jak zwarłem te dwa styki według instrukcji mrugało mi na okrągło kod 12,czyżbym nie miał żadnych błędów?a może coś źle zrobiłem??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-89265
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

12,czyżbym nie miał żadnych błędów?

Jeśli ci cały czas tak pokazuje to ok

no i jeszcze świece,bo w tej chwili mam każdą inną,tylko nie wiem,czy to ma aż tak wielkie znaczenie?

 

Jasne że ma wpływ, Każda z nich ma inną wartość cieplną

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-89252
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki wielkie,tak podejrzewałem,ale chciałem się upewnić...

jeszcze kwestia pozostaje,jakie świece,bo według katalogu nie pasują,a niecały rok temu zmieniałem,bo też po zimie były problemy...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-89223
Udostępnij na innych stronach

jeszcze kwestia pozostaje,jakie świece,bo według katalogu nie pasują,a niecały rok temu zmieniałem,bo też po zimie były problemy...

Wg katalogu:

http://www.iskra-kielce.pl/index.php?go=3&id_k=3547&col=2&cval=1.6

Ty masz pewnie c16nz.

 

Sam używam iskry i dają radę.

 

Dobre są też NGK, ale musisz uważać na podróbki. NGK jedynie te "made in Japan" jak już. "Made in France" i "Made in EU" to szajs.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-89211
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tak,tylko według katalogu mają być na klucz 21,a ja mam szesnastki bosch'a,dwuelektrodowe,w zeszłym roku wymieniałem komplet na takie same,a teraz mam kombinowane,ze względu na brak kasy,ale chcę kupić zwykłe pojedyncze,tylko nie wiem jakie przypasują...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-89026
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności