Gość cursor Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Skoro strzelał w wydech w pierwszej kolejności sprawdziłbym rozrząd. Jeśli jest duży luz, to bardzo prawdopodobne, że przeskoczył. Na szczęście masz bez kolizyjny silnik Inna opcja, to spróbuj odpalić silnik z odłączonym map-sensorem. Znajdziesz go na grodzi, za obudową filtra powietrza, idzie od niego wężyk do kolektora ssącego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-90204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szupek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 zgodzę się z kolegą cursor, z tą kopułką i palcem - warto tam zajrzeć, te 2 rzeczy mogą sporo nabruździć w silniku, ale czy na odłączonym mapsensorze nie będzie silnika zalewało? chyba że masz na myśli odpięcie kostki od niego. a jak strzela to może zapłon być źle ustawiony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-90203 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BombaNs Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Był już taki temat na forum (mój temat)... ale opcja "szukaj" nie jest koledze znana. Wymień cewkę zapłonową bo Twoja się już skończyła! Miałem dokładnie te same objawy. Powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-90193 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ale czy na odłączonym mapsensorze nie będzie silnika zalewało?Na podstawie map-sensora ECU steruje zapłonem. Uwalony map-sensor potrafi uniemożliwić odpalić auto. Miałem taką sytuację w c18nz od mojej madry, silnik złapał nagle muła, za chwilę zdechł i nie chciał ruszyć. Dopiero podmiana map-sensora dała rezultat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-90076 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Wiem,że nie jestem zbyt zorganizowany więc znów wracam do tematu... wystarczyło przeczyścić styki na module w aparacie zapłonowym,po zimie widać trochę dostało,a zwłaszcza,że problemy zaczęły się jak tylko puściły mrozy.Po usunięciu korozji jest prawie dobrze,ale coś jeszcze się muli,może jeszcze faktycznie kopułka,bo wciąż zauważam wpływ wilgotności powietrza na pracę silnika,wciąż zamula przy zbyt gwałtownym wciśnięciu gazu...no i jeszcze świece,bo w tej chwili mam każdą inną,tylko nie wiem,czy to ma aż tak wielkie znaczenie? [ Dodano: Sob Mar 27, 2010 18:08 ] A!i jeszcze chciałem coś spytać o odczyt błędów,jak zwarłem te dwa styki według instrukcji mrugało mi na okrągło kod 12,czyżbym nie miał żadnych błędów?a może coś źle zrobiłem??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-89265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 12,czyżbym nie miał żadnych błędów?Jeśli ci cały czas tak pokazuje to ok no i jeszcze świece,bo w tej chwili mam każdą inną,tylko nie wiem,czy to ma aż tak wielkie znaczenie? Jasne że ma wpływ, Każda z nich ma inną wartość cieplną   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-89252 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Dzięki wielkie,tak podejrzewałem,ale chciałem się upewnić... jeszcze kwestia pozostaje,jakie świece,bo według katalogu nie pasują,a niecały rok temu zmieniałem,bo też po zimie były problemy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-89223 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 jeszcze kwestia pozostaje,jakie świece,bo według katalogu nie pasują,a niecały rok temu zmieniałem,bo też po zimie były problemy...Wg katalogu:http://www.iskra-kielce.pl/index.php?go=3&id_k=3547&col=2&cval=1.6 Ty masz pewnie c16nz. Sam używam iskry i dają radę. Dobre są też NGK, ale musisz uważać na podróbki. NGK jedynie te "made in Japan" jak już. "Made in France" i "Made in EU" to szajs.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-89211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 tak,tylko według katalogu mają być na klucz 21,a ja mam szesnastki bosch'a,dwuelektrodowe,w zeszłym roku wymieniałem komplet na takie same,a teraz mam kombinowane,ze względu na brak kasy,ale chcę kupić zwykłe pojedyncze,tylko nie wiem jakie przypasują...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-89026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 chcę kupić zwykłe pojedyncze,tylko nie wiem jakie przypasują...Ja mam najzwyklejsze iskry i chodzi jak ta lala Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28576-kadett-muli-sie-i-szarpie/page/2/#findComment-88942 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.