Skocz do zawartości

Zawór EGR


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Samochód jak w profilu.

 

Swiecil mi sie co jakis czas "check engine" wiec podlaczylem pod komputer i wyszlo p0400.

Zasugerowalem sie i od razu kazalem mechanikowi wymienic EGR na nowy. 2 dni bylo ok i znowu to samo. Mechanik mowil, ze wszystko dookola zaworu bylo strasznie zabrudzone (jakby olejem). Wyczyscil co mogl ale dalej zapala sie check engine jak jade chwile jednostajna predkoscia (okolo 50-60 kmh). Jak docisne gaz to kontrolka momentalnie gasnie i samochod idzie jak burza. Mechanik zaczal juz cos wspominac o rozebraniu glowicy zeby sprawdzic skad sie syfi i wymiane roznych ciekawostek w silniku.

 

Jakies sugestie zanim wywale kilka tysiecy na remont silnika?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

SirMike, cześć

 

oczywiście po wymianie EGR skasowałeś błędy ?

 

Pozdrawiam

Tak, oczywiście. Najpierw przed wymiana bo myslalem, ze jakies stare a potem zaraz po wymianie.

 

[ Dodano: Wto Kwi 20, 2010 20:14 ]

Tak informacyjnie.

Przyszła wiosna, ciepło i kontrolka nie zaświeciła się od około miesiąca :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

kasować błedu nie trzeba.Jesli np.był by to zawór egr i diagnoza była by dobra kontrolka nie zaswieci sie .owszem bład w pamieci komputera zostanie ale w niczym to nie przeszkadza.chyba ze ma ktos kasy i chce płacic za kasowanie. Co do tego egr sprawdzil bym cisnienie na wcupompie(tak jak radzi hadzi) no i węzyki podcisnienia czy nie sa przetarte.ale stawiam na pompe. Co do syfu w kolektorze sącym jest to normalne co jakis czas powinno sie go czyścić. Sciaganie głowicy jest nie potrzebne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, sprawdz pompe vacum mnie padla przy 123 tys km a w zanim doszedlem do tego wymienilem cala listwe zawor weze masakra troszke mnie to szarpnelo:(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Koledzy pomorzcie mam problem, przeczyscilem zawor egr bylo na nim duzo nagaru po zalorzeniu silnik gasnie... (tak jakbz bral lewe powietrze) uszczelke zalorzylem.

 

Kupilem nowy zawor (stary sie zacinal) i jest to samo..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

samo czyszczenie egr-a może nie pomóc, należy także przeczyścić kolektor dolotowy bo nagar mógł zasyfić klapki zawirowań i zmniejszył się przepływ powietrza, roboty przy tym sporo lub 100-200 PLN zostawione u mechanika ale pomaga.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

kasować błedu nie trzeba.Jesli np.był by to zawór egr i diagnoza była by dobra kontrolka nie zaswieci sie .owszem bład w pamieci komputera zostanie ale w niczym to nie przeszkadza.chyba ze ma ktos kasy i chce płacic za kasowanie.

Moim zdaniem jeżeli już jest wymieniany EGR to chyba normalne ze w cenie wymiany jest już wykasowanie błędu który przy każdym przekręceniu kluczyka jest wyświetlany i niestety jest to irytujące. Jestem po wymianie EGR gdzie również zostały wykasowane wszystkie błędy. Pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności