Skocz do zawartości

strzały na gazie Astra 1,4 16V


Gość bosm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam Astrę F 1,4 16v w czerwcu 2009 roku założyłem instalację STAG300, przez okres do stycznia wszystko było ok, później auto zaczęło nie równo chodzić na gazie, strzelać, gasnąć itp. Zostały zminione świece na NGK, przewody BOSCH, byłem na regulacji gazu i nadal jest to samo. Po tych strzałach ( głównie przy mocnym dodawaniu gazu i schodzeniu silnika na niższe obroty) do wymiany mam tłumik. Co jeszcze może być przyczyną? Dodam tylko że auto nie ma katalizatora i podczas montażu gazu również go nie było.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam w moim silniku nie ma przepływomierza - jest czujnik powietrza zasysanego sprawdzony jest ok, sprawdzałem również na czujniku z innej astry to samo. Zaślepiłem zawór EGR nic też nie dało. Jakieś pomysły??? :lol:

 

[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 20:11 ]

Dodam że po zaślepieniu EGR wyskoczył mi błąd 0170 - Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja mam astre h 2005 i gaz sekwencyjny ale niczego takiego nie mam więc moze nie masz dodatku do gazu chodzi o to że powinno być zainstalowane ponieważ on zabezpiecza wypalanie zaworow oraz nagaru i smaruje prowadniki w silniku znaczy w głowicy nazywa się FLASH LUBE to lublifikator ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że dałeś się namówić na taki dodatek

nie znaczy że jest on niezbędny i konieczny

tym bardziej, że chyba jesteś jednym z nielicznych, z takowym czymś

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko, że wielu znających się na rzeczy gazowników na nazwę "lubryfikator" się tylko śmieje... nie chcę nikogo obrażać, ale nie udowodniono żadnych zysków potwierdzonych niezależnymi badaniami stosowania takiego urządzenia, oprócz podreperowania budżetu osób sprzedających i montujących te urządzenia. Jeśli instalacja LPG jest dobrze dobrana do samochodu i prawidłowo zainstalowana, to żaden lubryfikator nie jest konieczny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

miałem taki sam problem, wymieniłem świece, przewody i kopułkę. Nie wiem jak jest w Twoim silniku, ale pewnie kopułki już nie masz tylko cewkę zapłonową więc może tam tkwi problem. No i jeszcze może być kwestia kabli, bo jak zaoszczędziłeś na nich to czeka Cie dodatkowy zakup;/ (sprawdź wieczorem czy iskra na nich nie przeskakuje)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, ze strony "elektryki" samochód jest w porządku min został zmierzony i wyczyszczony zawór EGR po tym zabiegu strzela delikatnie i tylko przy mocnym wciskaniu pedału. Wygląda na to że to wina gazu (źle wyregulowany lub inne). W przyszłym tygodniu będę na przeglądzie u gazownika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności